Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یکی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا دو بازیکن با تجربه پرسپولیس محسوب می شوند که در پایان فصل جاری قراردادشان به اتمام خواهد رسید. با این وجود این دو تلویحا به باشگاه گفته اند پیش از لیگ بیستم، پای برگه تمدید قرارداد را امضاء خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد ندارند. در این بین حسین کنعانی‌زادگان عملا کارهای انتقال خود به تیم الاهلی قطر را انجام داده و حتی نشریه استاد الدوحه قطر رسما خبر انتقال این بازیکن به الاهلی قطر را منتشر کرده است.

درباره احمد نوراللهی هم شنیده می‌شود پیشنهاد جدی از یک باشگاه قطری دارد و به احتمال فراوان پایان فصل جدا خواهد شد. درباره سایر نفرات هم هنوز مشخص نیست آینده آن‌ها چه خواهد بود.

البته بحث مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکنان موضوع جدیدی نیست. در حال حاضر قرارداد این ۶ بازیکن پرسپولیس رو به پایان است و با وجود تلاش‌هایی که از سوی مدیران این باشگاه انجام داده‌اند، هنوز قرارداد این بازیکنان تمدید نشده است.

با این وجود به نظر می رسد تمدید قرارداد برخی بازیکنان امکان پذیر باشد چرا که تا کنون از تیررس تیم های قطری و خارجی در امان مانده اند!

کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه نیز در زمره همین بازیکنان محسوب می شوند که ظاهرا چراغ سبز را برای تمدید قرارداد خود نشان داده اند.

امید عالیشاه در نیم فصل دوم توانست دوباره تبدیل به همان امید عالیشاه قبلی و بازیکن محبوب یحیی گل محمدی شود.

کمال کامیابی نیا اما یک آچار فرانسه واقعی بود. او که با پیوستن میلاد سرلک به پرسپولیس کمی جایگاهش متزلزل شده بود بار دیگر با قدرت برگشت. دایی کمال (لقب کامیابی نیا نزد بازیکنان پرسپولیس!) نه تنها در پُست هافبک دفاعی بلکه به عنوان یک دفاع میانی هم فوق العاده ظاهر شد و به تیمش کمک کرد.

فراموش نباید کرد درصورت جدایی احتمالی احمد نورالهی و حتی پیوستن محمد حسین کنعانی زادگان به تیم الاهلی قطر، پرسپولیس به شدت به کمال کامیابی نیا و تجربه این بازیکن نیاز پیدا خواهد کرد.

تمدید قرارداد این دو بازیکن با تجربه می تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امید عالیشاه امید عالیشاه پرسپولیس خبر ویژه کمال کامیابی نیا کمال کامیابی نیا تمدید قرارداد امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!