Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در محورهای مواصلاتی و ترددهای بین شهرستان‌های استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان با شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدصادق بصیری در پایان هفتاد و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان و مصوبات آن عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های ارزوئیه، انار، بم، رابر، راور، ریگان، فهرج، قلعه‌گنج، کوهبنان و نرماشیر در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شکننده بودن سیر نزولی بیماری کرونا به ویژه در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان نام برد و گفت: به همین علت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در محورهای مواصلاتی و ترددهای بین شهرستان‌های استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان با شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان تداوم می‌یابد.   

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به ابلاغ شرایط تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: در فضای بسته هیچ مجوزی برای برگزاری تبلیغات انتخاباتی نمی‌توانیم بدهیم، ضمن آنکه در فضای بوستان‌ها و پارک‌ها نیز به شرط تامین امنیت، تعیین محدوده و چیدن صندلی و فاصله‌گذاری برگزاری جلسات بلامانع است.

وی همچنین به تعدد صندوق‌های اخذ رای در روز انتخابات اشاره داشت و گفت: قرار بر این است که برای افرادی که در قرنطینه هستند، صندوق‌های سیار ویژه در نظر گرفته شود.

بصیری بیان کرد: برای بعد از برگزاری انتخابات و احیانا برگزاری جشن‌ کاندیداها نیز شرایط و دستورالعمل‌هایی تعیین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از حمایت کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا نام برد و بیان داشت: دستورالعملی تحت عنوان بسته حمایتی کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از بیماری کرونا ابلاغ شده که لیست این مشاغل توسط ریاست جمهوری و ستاد ملی کرونا اعلام شده است.

وی افزود: این بسته حمایتی شامل مالیاتی، بخشودگی جرائم، امهال اقساط، کمک‌هایی در خصوص چک‌های برگشتی، تمدید ثبت‌نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده تا پایان شهریور 1400، حمایت‌های بیمه‌ای، امهال حق بیمه کارفرمایی اردیبهشت و خرداد به مدت دو ماه است.

بصیری تصریح کرد: با مصوبه ستاد ملی، شرکت‌های خدمات‌رسان عمومی مانند برق و گاز باید از  قطع خدمات به کسب و کارهای به شدت آسیب خودداری کنند.

معاون استاندار کرمان افزود: موجران اماکن موقوفه و موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی مجاز هستند حق‌الاجاره خود را برای کسب و کارهای به شدت آسیب دیده در سال 1400 مانند سال گذشته تعیین کنند و افزایشی در این زمینه ندهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری کرمان معاون استانداری کرمان معاون استاندار کرمان شهرستان های جنوبی و شرقی استاندار کرمان کسب و کارهای شدت آسیب شهرستان ها آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی با اشاره به اینکه بارش‌ها طی امروزو فردا در استان یزد ادامه خواهد داشت، افزود: البته شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه کمتر خواهد بود.
وی ادامه داد: مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.
رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد، گفت: برای امروز کاهش دما و مه رقیق نیز در جاده‌ها پیش بینی می‌شود. 
میرحسینی افزود: از ساعت ۶:۳۰ دیروز تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است.

دیگر خبرها

  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور