Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@10:05:54 GMT

انتقاد خبرنگار عراقی از کارشکنی بحرینی ها

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۸۴۵

انتقاد خبرنگار عراقی از کارشکنی بحرینی ها

صدای خبرنگار شبکه الکاس از کارشکنی بحرین در قبال ایران و عراق درآمد

خبرنگار عراقی الاصل شبکه الکاس قطر به کارشکنی بحرینی ها در قبال تیم ملی عراق و ایران اعتراض کرد.

به گزارش طرفداری، کیفیت چمن ورزشگاه المحرق بحرین پیش از این اعتراض دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان پیش از بازی با هنگ کنگ را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعتراض اسکوچیچ، سرچکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق کیفیت چمن این ورزشگاه را خنده دار عنوان کرد که سوژه رسانه های مختلف شد.

کارشکنی فدراسیون بحرین در انتخاب این ورزشگاه برای همه آشکار شد. این بار تیم ملی کشورمان در بازی مرگ و زندگی سه شنبه آینده باید در این ورزشگاه بی کیفیت به مصاف عراق برود.

در همین رابطه عمر قحطان خبرنگار عراقی الاصل شبکه الکاس قطر نوشت:

بازی ما مقابل ایران در ورزشگاه المحرق برگزار می شود. این سومین دیدار ما به میزبانی این ورزشگاهی خواهد بود که کاتانچ سرمربی تیم ملی کیفیت آن را خنده دار توصیف کرد. همچنین بازیکنان ایرانی ها هم به این انتخاب اعتراض شدید کردند.

 

قحطان افزود:

این دومین دیدار تیم ملی ایران به میزبانی ورزشگاه المحرق خواهد بود. ایرانی ها پیش از در این زمین هنگ کنگ را 3 بر یک شکست داده بودند. این درحالیست که تیم ملی بحرین میزبان گروه یک بار هم در این زمین بازی نکرده است.

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس بهتاش فریبا در طرفداری: علی کریمی دوست ندارد کارهای خیرش رسانه ای شود اما من می گویم! احمد نوراللهی یک بازی 8 پوشید، دو بازی 15 | هیچ خطری تیم ملی را تهدید نمی کند سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان ادن هازارد: هرگز به جدایی از رئال مادرید فکر نکرده ام؛ می خواهم نشان دهم که برای این تیم ساخته شده ام ایتالیا در رویای فتح یورو 2020 / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد