Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

از قدرتی که مردم در انتخابات در اختیار دارند تا دولتی که باید جلوی اشتباهات دولت گذشته را بگیرد

دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده و این روز‌ها که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم مردم چهارمحال و بختیاری بر فعالیت‌های خود افزوده‌اند.

نظارت ۴ تیم بر نحوه رعایت بهداشت در ستاد‌های انتخاباتی شهرکرد

عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد گفت: چهار تیم ۲ نفره بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های تبلیغاتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نظارت دارند.

او افزود: این بازرس‌ها وظیفه دارند تا چنانچه تخلفی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی رخ می‌دهد تذکر دهند و چنانچه این تخلفات ادامه داشته باشد، صورتجلسه شده و به مراجع قانونی گزارش می‌شود.

ارژنگ اضافه کرد: تیم‌های بازرسی مشترک از کارشناسان مرکز بهداشت و نماینده فرمانداری هستند و روزانه به ویژه در بعدازظهر‌ها به محل ستاد‌ها مراجعه کرده و مطابق بر مفاد دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد انتخابات بر نحوه رعایت این دستورات نظارت می‌کنند.

او با بیان اینکه تامین سلامت در ستاد‌های تبلیغاتی انتخابات در شهر‌های بزرگ‌تر شهرستان با چالش بیشتری مواجه است ادامه داد: علاوه بر نظارت بر سلامت، نسبت به دیگر تخلفات تبلیغاتی نظارت‌ها با جدیت لازم پیگیری می‌شود.

ارژنگ گفت: رعایت نکردن بهداشت در ستاد‌های انتخاباتی به منزله تهدید علیه بهداشت عمومی است و مجازات این جرم از سوی مراجع قانونی تعیین می‌شود.

او با دعوت از طرفداران نامزد‌های انتخاباتی شهرستان شهرکرد به اخلاق‌مداری و رعایت قانون، افزود: امید است با تبلیغات سالم و رعایت باید و نباید‌های تبلیغاتی بتوان زمینه برگزاری یک انتخابات حداکثری و پرشور را فراهم کرد.

انصراف ۴ داوطلب انتخابات شورای شهر در بروجن

یاسر صدوقی، کوروش احمدی، سیدحسین شریعت و سعید اسفندیارپور با حضور در فرمانداری شهرستان بروجن به صورت کتبی انصراف خود را از ادامه حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام کردند.

با انصراف داوطلبان مذکور، هم‌اکنون ۳۲ داوطلب (۳۰ مرد، ۲ زن) برای کسب ۷ کرسی در شورای اسلامی شهر بروجن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مهلت قانونی تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری از هفتم خرداد ماه آغاز و تا ۲۶ خرداد به مدت ۲۰ روز ادامه دارد، همچنین مهلت قانونی تبلیغات کاندیدا‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۶ خرداد ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

پیش بینی ۱۰ شعبه سیار اخذ رای از بیماران کرونایی در چهارمحال و بختیاری

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به در نظر گرفتن یک شعبه سیار برای اخذ آرای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در هر یک از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان اظهار داشت: با توجه به آمار بیماران، امکان افزایش این تعداد شعب وجود دارد.

او افزود: اسامی بیماران کرونایی سرپایی و بستری به تفکیک شهرستانی از طرف دانشگاه علوم پزشکی در اختیار ستاد انتخاباتی استان قرار خواهد گرفت و بر اساس آن برای اخذ آرای این افراد برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

مردانی با تاکید بر ۲ اصل سلامت و مشارکت در ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: کمیته نظارت بر فعالیت ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها با مسئولیت فرمانداران و با حضور دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بسیج و هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در شهرستان‌های به سرعت تشکیل خواهد شد و به صورت روزانه بر روند اجرای ضوابط قانونی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد‌های تبلیغانی نظارت می‌کند.

او ادامه داد: به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در زمان برگزاری انتخابات نیز با توجه به پیشنهاد شورای نگهبان یکی از اعضای شعب اخذ رای از میان نیرو‌های هلال‌احمر یا شبکه بهداشت انتخاب خواهد شد تا به صورت مستمر موضوع تامین سلامت در شعب را پیگیری کند.

مردانی همچنین به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای انجام تست کرونا از اعضای شعب اخذ رای و دیگر عوامل اجرایی انتخابات در سه روز مانده به ۲۸ خرداد و فعال شدن سامانه ماسک برای رهگیری بیماران کرونایی در زمان اخذ رای در شعب اشاره کرد و گفت: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مردم با اطمینان خاطر در شعب اخذ رای حضور یافته و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

او افزود: ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است و اعضای ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها باید علاوه بر رعایت این محدودیت نسبت به اجرای برنامه‌ها در فضای باز و تهویه مناسب مکان و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنند چرا که در صورت تخلف از این موارد با آن‌ها به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

مردم کسی را انتخاب کنند که خدمتگزاری به تمام معنا برای مردمش باشد

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم چهارمحال و بختیاری که از طریق شبکه جهانبین پخش شد اظهار داشت: شاید بتوان گفت برجام در عمر تاریخ ایران، قوی‌ترین معاهده جهانی بود که نظر ایران در آن اعمال و رسیدن به حق غنی‌سازی تاکید شد و آن‌را سازمان ملل به‌صورت مکتوب پذیرفت و چندین تحریم که به‌دنبال آن‌ها احتمال بروز جنگ وجود داشت را لغو کرد.

او افزود: تاریخ‌سازان بزرگ دنیا، خانواده‌‎های معظم شهدا، خانواده‌های معظم ایثارگران، آن‌هایی که با خون خود از مرز‌های پرگهر میهن و از مرز‌های عفت و شرافت و اعتقاد و مردم پاسداری کردند، از اینکه این افتخار نصیب من شد که در اختیار شما باشم باعث خوشحالی است.

مهرعلیزاده اضافه کرد: امروز مردم ایران دست به انتخابی خواهند زد که با تکیه بر تجربیات گذشته خود قرار است راهی برای برون‌رفت از مشکلات پیچیده و بسیاری که در کشور شکل گرفته، پیدا کنند و کسی را انتخاب کنند که خدمتگزاری به تمام معنا در اختیار مردمش باشد.

او وضعیت موجود کشور را چنین تشریح کرد و ادامه داد: امروز متاسفانه از یک سو با مسائل معیشتی، فقر، تنگدستی، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی بین اقشار مختلف جامعه، افزایش سطح فقر، رسیدن خط فقر به ۷۰ درصد جامعه و از سوی دیگر با کشمش‌های بی‌حاصل بین افراد، گروه‌ها، نظرگاه‌ها و صاحب‌نظران مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روبرو هستیم.

مهرعلیزاده گفت: تاسف بار‌تر از آن که باید گفت در کشوری زندگی می‌کنیم که با وجود نیت خیر مسئولان، اما برخی اختلاس، دزدی، فساد و دست یازیدن به بیت‌المال و فشار بر مردم و نیز تحمیل زندگی سخت بر آن‌ها را در رویه‌های اجرایی برای خود برگزیده و چنان معیشت سختی را ایجاد کرده‌اند که مردم امید به آینده را کمتر از آنکه باید داشته باشند، دارند.

او با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان افزود: برخی اقدامات مسئولان که بهتر است کلمه نامسئولی را برای آن به کار ببرم و اشاره کنم به کسانی که اسم خود را مسئول گذاشتند، اما برای گرفتن کرسی‌های مسئولیت و ریاست به دنبال روش‌های ناصواب رفتند و کرسی و میز خرید و فروش می‌کنند و امضا خریدند و فروختند و کشور ا به جایی رساندند که در حالیکه می‌توانست به قوی‌ترین کشور منطقه تبدیل شود، اما امروز با مشکلات عدیده روبرو است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه هدف از گفتن این سخنان ناامید کردن مردم نیست، در خطاب به مردم اضافه کرد: این‌ها را نمی‌گویم که شما را ناامید کنم، اما این اقدامات مسئولان باعث شد که اعتماد مردم آسیب ببیند و این عدم اعتماد سرمایه سنگینی است که از بین می‌رود.

او ادامه داد: افرادی که می‌خواهند در جایگاه مسئولیت قرار گیرند باید علاوه‌بر اینکه شرمساری پدر‌ها و مادر‌های کشور را به خوبی بییند و آن را بفهمند بلکه باید بتوانند برای رفع این مشکلات راهکار بدهند و آن را حل کنند.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه برآمده از یک خانواده متوسط است گفت: اجازه می‌خواهم قدری صمیمانه‌تر مثل عضو خانواده با شما حرف بزنم؛ من اگرچه سال‌ها به عنوان مدیر کار می‌کنم، اما از یک خانواده متوسط بیرون آمده‌ام و باید بگویم که مشکلات زیاد است.

او افزود: اینکه فکر کنیم عده‌ای می‌توانند این مشکلات را از بالا حل کنند، ایده درستی نیست، اما در عین حال اینکه فکر کنیم وظیفه کسی که آن بالا نشسته طراحی و معرفی راه برون‌رفت از مشکلات است ایده درستی است.

مهرعلیزاده به تجربه ۱۲ دوره ریاست جمهوری در کشور اشاره و اضافه کرد: هریک از روسای‌جمهور کشور در طول سال‌های گذشته اقداماتی انجام داده‌اند و در حوزه‌های مختلف زحمت کشیده‎اند به طور مثال در دهه ۶۰ کشور با نظام صحیح اقتصادی کشور اداره شد.

او ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی که روزانه با آوردن شهیدان، بمباران، تحریم‌ها و نبود درآمد‌های نفتی، زندگی مردم در حداقل و با مشکل مواجه بود.

مهرعلیزاده گفت: در دهه ۶۰، دولت برای نظام اقتصادی کاری کرد که توانست ۶ تا ۶.۵ میلیارد دلار درآمد نفتی داشته باشد که سه میلیارد دلار را برای جنگ و بقیه را برای توسعه، تامین روزی مردم، واردات و تامین ویتامین و پروتئین مورد نیاز مردم اختصاص می‌داد.

او افزود: در آن زمان بسیاری مردم یک تا پنج فرزند شهید داشتند، اما باز هم النگوی یادگاری خود را به جبهه‌ها هدیه می‌دادند.

مهرعلیزاده اضافه کرد: پس از جنگ، دولت اگر چه با نام سازندگی بود، اما روحیه جلب همگانی تعاونی برای پیشرفت در کار را نداشت و شرایط ایده‌آل در مملکت پیش نیامد.

او ادامه داد: در گام بعدی دولت اصلاحات با انتخاب مردم روی کار آمد و دوباره برای عزت، افتخار، جایگاه پاسپورت و اعتبار ایران کوشید، به‌طوری که روسای جمهوری کشور‌های دیگر برای دیدار با رییس‌جمهوری ایران در آن زمان صف کشیده بودند.

مهرعلیزاده گفت: در دولت اصلاحات طرح گفت‌وگوی تمدن‌ها در سازمان ملل مطرح و پذیرفته شد که این طرح، اعلام می‌کرد طرفدار صلح هستیم و به‌عنوان یک نظریه ایرانی در برابر جنگ تمدن‌ها ایستاد و مورد تکریم دنیا قرار گرفت.

او افزود: ارز در دوران اصلاحات قیمتی بین ۶ تا هشت هزار ریال داشت و چندین سال روی هشت هزار ریال ثابت ماند و تورم ۴۸ درصدی به زیر ۱۰ درصد رسید و بعد از سال‌ها تک‌رقمی شد.

مهرعلیزاده اضافه کرد: ارزش پول ملی، روابط اجتماعی، شادابی، ارتباط مردم با دولت و حاکمیت، افتخار به ایرانی بودن و شاخص‌های مختلف به‌ویژه در سلامت اداری و بهبود فضای کسب و کار تقویت و با رشد همراه شد.

او ادامه داد: در ۲ دولت بعد از اصلاحات همه این‌ها نادیده گرفته شد، اما البته در همین ۲ دولت کار‌های بسیار خوبی هم انجام شد.

مهرعلیزاده گفت: در ۲ دولت اخیر و در دوران روحانی، مردم انتظارات زیادی داشتند، اما در سه سال نخست علاوه‌بر امضای برجام، با تلاش‌های دولت و مجموعه نظام و نظارت مقام معظم رهبری و سایر بزرگان کشور به سرانجام رسید.

او افزود: شاید بتوان گفت برجام در عمر تاریخ ایران، قوی‌ترین معاهده جهانی بود که نظر ایران در آن اعمال و رسیدن به حق غنی‌سازی تاکید شد و آن‌را سازمان ملل به‌صورت مکتوب پذیرفت و چندین تحریم که به‌دنبال آن‌ها احتمال بروز جنگ وجود داشت را لغو کرد.

مهرعلیزاده اضافه کرد:، اما در ادامه آمریکا که هیچ‌وقت هم با ما دوستی نکرده است نسبت به برجام بدعهدی کرد.

او ادامه داد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله، خونریزی‌ها، فشار و تحریم همواره با ایران عناد ورزیده و دوستی نکرده است، هر چند ما فکر می‌کردیم در قضیه برجام، اجماع جهانی له جمهوری اسلامی است و راه‌های صادرات، واردات، توسعه و سرمایه‌گذاری‌های خارجی باز می‌شود.

مهرعلیزاده گفت: آمریکا با بی‌اثر کردن برجام و تحریم سازمان‌ها و شخصیت‌های ایران، از ابتدای سال ۱۳۹۷ فکر کرد می‌تواند مردم را ناامید کند و نظام جمهوری اسلامی را براندازد.

او افزود:، اما تفکر، تعصب ایرانی، افتخار، ازخودگذشتگی و مهربانی مردم ایران اجازه نداد، ولی عده‌ای می‌خواهند با تمامیت‌خواهی، دیدگاه‌های تنگ‌نظرانه خود را اعمال کنند.

مهرعلیزاده اضافه کرد: در شرایط کنونی به بحران وحشتناک آب توجه نمی‌شود و به دوچرخه‌سواری، بزم موسیقی، شعرخوانی و بازی در پارک‌ها گیر می‌دهند که این درد بزرگی است.

او ادامه داد: به‌جای فکر برای معیشت مردم و برای از سکه‌انداختن دولت، مردم را به خیابان‌ها می‌کشند تا شعار «مرگ بر» سر دهند که این کار خوبی نیست.

مهرعلیزاده گفت: دشمنی و کینه‌ها را تمام کنید و به زندگی ادامه دهید، زیرا که این کار‌ها در شان ایرانی نیست و ما باید با دنیا، بزرگوارانه برخورد کنیم و تاریخ چندهزار ساله خود را به آن‌ها نشان دهیم که البته دنیا نیز همین را از ما می‌خواهد.

او افزود: تاریخ و سابقه برخی کشور‌های اروپایی و آفریقایی به ۲۰۰ تا یک‌هزار سال نمی‌رسد، اما اصیل‌ترین، قدیمی‌ترین و مقتدرترین امپراطوری دنیا مختص ایران و کوروش است و به مغول تعلق ندارد.

مهرعلیزاده اضافه کرد: به ایرانی بودن و مسلمانی خود افتخار داریم که بدون خونریزی و جنگ توانستیم اسلام را جذب و هضم کنیم و از خود، به اسلام فرهنگ و آموزه بدهیم و به قول شهید مطهری توانستیم به خدمات متقابل اسلام و ایران برسیم.

او با بیان اینکه ما ملت ایران بزرگ هستیم و بزرگان باید حرکت‌های بزرگانه انجام دهند، ادامه داد: امروز مردم حق دارند که بگویند اگر این بزرگی وجود دارد پس چرا رعایت حق بزرگی صورت نمی‌گیرد و چرا اجازه داده نمی‌شود که زندگی شاداب را تجربه کنند و در فضایی رقابتی به کسب و کار مشغول شوند و چرا در برنامه‌های تولید مانع ایجاد می‌شود و چرا اجازه نمی‌دهند راه تولید باز شود.

مهرعلیزاده تصریح کرد: این رانت است که اجازه حق بزرگی را نمی‌دهد و ارتباطات زیر میزی نمی‌گذارد که راه تولید باز شود تا مردم زندگی شرافتمندانه داشته باشند.

او در ادامه به بخشی از زندگی‌نامه خود اشاره کرد و گفت: من متولد سال ۱۳۳۵ در شهر مراغه هستم و در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه تبریز و صنعتی شریف تحصیلات خود را به پایان برده‌ام، همچنین مدرک دکتری مدیریت مالی را از دانشگاه تهران و در ادامه دکتری اقتصاد مهندسی را در دانشگاه هلند پیگیری کردم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه از سن ۲۵ سالگی وارد بازار کار شدم، افزود: من کار را از کف کارخانه شروع کردم و سپس در صنعت، تولید و اداره کار مشغول شدم و پس از آن وارد صنعت خودرو شدم و به یک مدیر عالی‌تر ارتقا یافتم، از سن ۲۹ تا ۳۴ سالگی نیز به مدت پنج سال به عنوان معاون وزیر صنایع سنگین خدمت کردم و سپس ماموریت یافتم تا مذاکرات را برای راه‌اندازی نیروگاه اتمی بمباران شده بوشهر به سرانجام برسانم.

او یادآور شد: در دولت اول خاتمی به عنوان استاندار استان تفکیک نشده خراسان در بخش‌های مختلف فعالیت کردم و در دولت دوم به عنوان معاون ریاست جمهوری و رییس تربیت‌بدنی وقت در خدمت جامعه ورزشکاران بودم که قبل از آن نیز در دوره‌ای شرکت سرمایه‌گذاری اندوخته شاهد را برای فرزندان شهدا بنا گذاشتم.

مهرعلیزاده ادامه داد: امروز من فردی هستم که با تکیه بر امکانات، تحصیلات و تجربه‌هایی که در امور برنامه‌ریزی، اقتصاد، مالی، پولی و مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کسب کرده‌ام می‌دانم مشکلات از کجاست.

او با بیان اینکه مشکل ایران به راه‌اندازی تولید و از بین بردن رانت و قطع ارز ۴۲۰۰ تومانی که خود عامل رانت است بازمی‌گردد، گفت: ۱۱ هزار میلیارد دلار از درآمد مردم تلف شده است و این ناشی از بی‌عرضگی، ناتوانی و کار ندانستن است.

مهرعلیزاده از مردم خواست: با دقت مطالعه کنند چرا که مشکل اقتصاد را کسی می‌تواند حل کند که مسائل اقتصادی را بفهمد.

او افزود: دوباره تاکید کردم یک به آدم فرهنگی یا آدم امنیتی، نظامی و حقوق‌دان و قاضی مشکلات را حل نمی‌کند و در گذشته نیز نتیجه آن را دیده‌ایم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه من مخالف کسی نیستم خطاب به دیگر نامزد‌ها تصریح کرد: شما بروید در پادگان در دادگاه و در مراکز فرهنگی و اجازه بدهید یک نفر بیاید که کار را می‌فهمد و سالم است.

او دولت خود را دولت زندگی معرفی کرد و گفت: زندگی به معنای معیشت مردم، زندگی آبرومندانه، شرافتمندانه و برازنده ایرانی و همراه با شادابی است.

مهرعلیزاده اظهار داشت: مردم خوشحالی، امید، افتخار، اعتماد و عزت می‌خواهند و دیگر جنگ، زور و تحکم را نمی‌خواهد و باید اجازه بدهیم مردم زندگی کنند و از فرصت زندگی کردن بهره‌مند شوند چرا که کشور قانون دارد، قانونی که پدران ما به آن رای داده‌اند و ما نیز به آن احترام می‌گذاریم و باید اجازه دهید که همان قانون باشد و مردم بر اساس آن زندگی کنند، مداخله را پایان دهید و هرروز فشار نیاورید.

او یادآور شد: در حال حاضر در هر خانواده چند فرزند تحصیل‌کرده بیکار وجود دارد و پدر خانواده امروز به خاطر بی‌برنامگی برنامه‌ریزان شرمنده است، باید اجازه بدهید کسی که کار را می‌فهمد و از جنس مردم است و دنبال حکم و قانون و زد و بند نیست، وارد شود.

مهرعلیزاده در ادامه معرفی خود اظهار داشت: این فرد مثل خودمان است و در یک خانواده متوسط و حتی پایین‌تر بزرگ‌شده است و فقر و زندگی عادی را می‌فهمد و می‌خواهد برای ما کار کند.

او با بیان اینکه برنامه‌های منظمی را برای اداره کشور در سه جلد کتاب تدوین کرده‌ام، افزود: این برنامه‌ها برای اضافه شدن یارانه است و باید حداقل پنج دهک پایین‌تر به‌گونه‌ای از این یارانه بهره‌مند شوند که حداقل به یک خانواده چهارنفره برای زندگی کمک شود تا از خط فقر نجات یابد.

مهرعلیزاده دیگر برنامه‌های خود را درباره اشتغال، مسکن، بازنشستگان دانست و گفت: باید از حیف‌ومیل و قاچاق و رانت جلوگیری شود و من با قاطعیت و شجاعت و با اتکا به مردم خواهم ایستاد تا این رویه‌های غلط به پایان برسد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران انتخابات 1400 دستورالعمل های بهداشتی مهرعلیزاده اضافه چهارمحال و بختیاری ستاد های تبلیغاتی بیماران کرونایی مهرعلیزاده گفت دوره انتخابات ریاست جمهوری او ادامه برنامه ریزی یک خانواده اسلامی شهر برنامه ها نامزد ها خواهد شد ۲۸ خرداد اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود

نامزد راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌ عنوان قطب صنعتی و اقتصادی مورد توجه خواهد بود.

علی آجودان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصلاح وضع موجود هدف نهایی او از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: خدمت‌گزاری به مردمی که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند باید اولویت امور مسئولان باشد و نمایندگان مردم نباید دغدغه‌ای به غیر از خدمت‌گزاری داشته باشند.

وی با اشاره به محورهای اصلی اهداف و برنامه‌های خود در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی، مسئله‌ای است که دولت‌ها و دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با آن مواجه بوده‌اند و تلاش برای بهبود معیشت باید دغدغه نهایی نمایندگان مردم در مجلس باشد.

نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه تصریح کرد: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌عنوان قطب صنعتی و اقتصادی با صنعت‌هایی همچون کفش، چرم و قالیبافی مورد توجه خواهد بود.

آجودان‌زاده با اشاره به مسائل زیست‌محیطی به عنوان یکی دیگر از اهداف خود اضافه کرد: دریاچه‌ی ارومیه و خطرات ناشی از خشکی این دریاچه، مسئله‌ای بسیار مهم و تأثیرگذار در آینده زیست‌بوم انسانی، اقتصادی و اجتماعی است و نمایندگان مردم باید وجهه ملی آن را بیش از پیش مورد توجه قرار داده باشند.

وی سومین محور اهداف خود را به عنوان یکی از کادر درمان مسائل درمانی عنوان و اضافه کرد: مشکلات درمانی و نارضایتی مردم از مراکز درمانی به ویژه مراکزی که از مرکزیت برخوردار هستند، منجر به نارضایتی گسترده‌ای شده است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مسائل کارگری و تأثیر آن در معیشت، گفت: قانون حمایت از قالیبافان، کشاورزان و افزایش سن بازنشستگی از مباحثی است که باید رویکرد حمایتی از کارگران در صحن مجلس شورای اسلامی مورد توجه باشد.

آجودان‌زاده افزود: مشارکت پایین مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ناشی از عملکرد ضعیف مدیران و نبود شایسته‌سالاری در انتصابات است که نارضایتی مردم از وضعیت موجود را در پی داشته است.

کد خبر 751345

دیگر خبرها

  • استقرار ۲۷۹ شعبه اخذ رای در شمیرانات پیش بینی شده است
  • اسلامی: داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رأی را کسب کنند
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۷۰ هزار گنبدی واجد شرایط رای دادن هستند
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد