Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «شوق دیدار» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در قالب آلبوم است که به تازگی با آهنگسازی امیر دهقانی و همراهی مرتضی آقا باقری نوازنده سازهای کوبه‌ای وارد بازار شده است.

«شوق دیدار»، «آتش (تقدیم به اردوان کامکار)»، «در خیال»، «سراب»، «رهگذر»، «گذر پاییز» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم با میکس و مسترینگ سیاوش کامکار و طراحی گرافیک علیرضا حاجی رحمانی گنجانده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دهقانی درباره آلبوم «شوق دیدار» نوشته است: قبل از هر چیز لازم می‌دانم از استاد عزیزم اردوان کامکار کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم بابت تمام مطالب و نکات ارزشمندی که طی سال‌ها آموزش نزد او آموختم. بسیار مفتخرم از اینکه قطعات این آلبوم را زیر نظر این هنرمند ساختم و از نکات ارزشمند او بهره بردم.

امیر دهقانی از جمله هنرمندانی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ با نوازندگی سنتور نزد یعقوب نوروزی آغاز و پس از آن نزد اردوان کامکار دوره‌های تکمیلی نوازندگی را گذراند. این هنرمند طی سال‌های اخیر در قالب اجراهای مختلف تک نوازی و همکاری با گروه‌های مختلف به فعالیت در حوزه موسیقی پرداخته و در کنار آن نیز تدریس انجام می‌دهد.

مرتضی آقاباقری نوازنده سازهای کوبه‌ای هم نوازندگی ساز تمبک را نزد هنرمندانی چون آرش فرهنگ فر، کامبیز گنجه‌ای، پژمان حدادی و نوید افقه فرا گرفته است. همکاری و اجرای برنامه با گروه‌های موسیقی از جمله ارکستر ملی ایران، «مهتاب رو»، «دل انگیزان»، «آبیدر»، «همنوازان چکاد»، «ارکسترهای گل‌های نوین»، «رادها»، «امیر جاهد»، «ارکستر فیلارمونیک لبنان و همچنین نوازندگی در آلبوم‌های به یاد منصور صارمی، «آن دگر»، «سطوح کوبه‌ای» را در کارنامه خود دارد.

آلبوم «شوق دیدار» با شماره مجوز ۱۴۰۰-۳۲۵ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت کتابخانه ملی ۳۳۳۸۴ در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

کد خبر 5232475 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی اردوان کامکار انتخابات 1400 مناظره انتخاباتی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه تئاتر ایران برنامه تلویزیونی مهران مدیری جشنواره فیلم کن سینمای مستند حضور هنر ایران در جهان فیلم مستند شبکه دو سیما شبکه سه سیما فیلم سینمایی شوق دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی قلی‌پور درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی های شمال خراسان بود.

عیسی بخشی علاوه بر نوازندگی دوتار، خواننده قهاری نیز بود. وی که اصالتاً ترک زبان است علاوه بر آوازی که به زبان مادری‌اش می خواند به زبان کردی خراسانی نیز آواز می خواند.

این هنرمند پیشکسوت که از راه کشاورزی و نیز نوازندگی در مراسم و مجالس امرار معاش می کرد تاکنون شاگردان زیادی تربیت کرده که علاوه بر فرزندانش محمود احمدی، محمد طاهری، مهدی گوهری و ناصر پهلوان را می توان نام برد.

وی در جشنواره های بین المللی، ملی و استانی بارها خوش درخشیده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بودند.

مراسم تشییع این هنرمند فردا ساعت ۱۰ از مقابل سالن گلشن بجنورد انجام می شود.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902736

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • عیسی قلی‌پور درگذشت
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم