Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: نباید سوءمدیریت و ضعف مدیریت مدیران و دولت‌های گذشته مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات شود.

سیف‌الله مطلبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های محسن رضایی، اظهار کرد: آبادانی و رفع محرومیت، حق همه استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری است که این نگاه در برنامه‌های این نامزد انتخاباتی وجود دارد و به آن‌ توجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این کاندیدا در تمامی امور از افراد توانمند با سلایق مختلف در استان‌ها استفاده می‌کنند، افزود: هر فردی که دارای توانمندی‌های منحصر به‌ فرد باشد، این نامزد انتخاباتی از توانایی آن‌ها استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عمده برنامه‌های محسن رضایی مباحث اقتصادی است، تصریح کرد: این کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مسائل و مشکلات کشور را رصد کرده و راه برون‌رفت از آن‌ها را می‌داند.

مطلبی در ادامه توجه به رابطه تجاری با همسایگان کشور را از دیگر برنامه‌های این نامزد انتخاباتی بیان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه، می‌توان اتحادیه‌ای به‌منظور روابط تجاری با همسایگان تشکیل داد تا همکاری‌های نزدیک با آن‌ها صورت گیرد، همچنین سیستم مبارزه با فساد در دولت رضایی آنی و لحظه‌ای خواهد بود که سازوکارها در این راستا نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به آمار بالای تعداد بیکاران در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: یکی از مباحث به منظور کاهش آمار بیکاری، استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان از جمله بحث گردشگری و میراث فرهنگی است که در این راستا محسن رضایی برنامه‌هایی دارند، همچنین در زمینه کشاورزی و صنعتی دنبال برنامه‌هایی به منظور ایجاد اشتغال جوانان با سازوکارهای لازم هستند، از طرفی باتوجه به برنامه‌هایی که دولت‌های موفق در زمینه ایجاد اشتغال داشتند، از آن‌ها برای توسعه و کاهش آمار بیکاری استفاده در این استان خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: همواره از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، بحث مشارکت نکردن در انتخابات مطرح بوده، اما شرایط امروز متفاوت است، البته نباید سوءمدیریت و ضعف مدیریت مدیران و دولت‌های گذشته مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات شود.

وی گفت: اگر می‌خواهیم کشوری قدرتمند داشته باشیم باید مردم در تمام عرصه‌ها از جمله انتخابات حضور فعالی داشته باشند، از طرفی اگر در این عرصه شرکت نکنیم، افرادی ضعیف و ناتوان روی کار می‌آیند، بنابراین باید با هوشیاری و انتخاب هوشمندانه در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري ایجاد اشتغال وعده های انتخاباتی مشارکت حداکثری در انتخابات چهارمحال و بختیاری محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات