Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا آصفی می گوید فرهاد مجیدی هم در جلسه هیات مدیره حاضر می شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی از پذیرفتن ریاست هیات مدیره امتناع کرده است.

به گزارش طرفداری، حمیدرضا آصفی در خصوص امضا کردن سه چک باشگاه استقلال پس از استعفای اسماعیل خلیل زاده به عنوان ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به ایلنا گفت:

این مسئولیت را پذیرفتم چون باشگاه استقلال در بحران بود و باید از بحران خارج می‌شد، به همین خاطر قبول کردم که فعلا من چک‌ها را امضا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا ریاست هیات مدیره را نپذیرفتید؟ آصفی در پاسخ به این سوال گفت:

این مسئولیت را به دلیل مسائل شخصی قبول نکردم، یکسری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود و به همان دلایل ریاست هیات مدیره را نپذیرفتم همچنان به عنوان عضو هیات مدیره کنار استقلال هستم.

او درباره شرایط باشگاه استقلال همینطور گفت:

بله، قبول دارم که شرایط باشگاه اصلا خوب نیست اما اینطور نیست که همه تقصیرها روی گردن یک نفر باشد و باید تلاش کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

حمیدرضا آصفی درباره اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل همچنین گفت:

همه مشکلات اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل نیست و ما باید تلاش کنیم که این مشکلات فراوان را حل و فصل کنیم.

او همچنین درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در جلسه هیات مدیره همچنین گفت:

بله یکسری هماهنگی صورت گرفته که ایشان در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کرده و مشکلات‌شان را مطرح کنند.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی ایران - دانمارک؛ دیداری که از تاریخ فوتبال پاک شد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال هیات مدیره حمیدرضا آصفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری