Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:46:23 GMT

فراخوان جنبش فلسطینی برای انتفاضه علیه رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۷۰۷

فراخوان جنبش فلسطینی برای انتفاضه علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» با صدور بیانیه‌ای به اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «ابتسام کعابنه» زن جوان فلسطینی در شمال قدس واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جنبش فلسطینی مذکور در بیانیه خود از قتل کعابنه به عنوان جنایتی جدید از سوی رژیم صهیونیستی یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش تأکید کرد: پاسخ فلسطینیان به این جنایت سخت خواهد بود.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین عنوان کرده است: مقاومت فلسطین از فلسطینیان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی حمایت به عمل خواهد آورد. ما عموم فلسطینیان را به انتفاضه علیه رژیم صهیونیستی دعوت می‌کنیم.

پیش از این نیز جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن این اسیر آزاد شده فلسطینی را محکوم کرده بود. جهاد اسلامی همچنین بر تحکیم وحدت در رویارویی با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

کد خبر 5233388 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی قدس اشغالی ایالات متحده امریکا فلسطین روسیه ایران عراق رژیم صهیونیستی افغانستان جو بایدن برجام سوریه لبنان میخائیل اولیانوف اتحادیه اروپا نشست وین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح

به گزارش قدس آنلاین، با گذشت بیش از دویست روز از جنگ علیه نوار غزه همچنان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بخش های مختلف این منطقه ادامه دارد که بر اثر این حملات، شماری شهید و زخمی شده اند.

پایگاه العهد نوشت: جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) نیز مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند.

این جنگنده های رژیم صهیونیستی شهر رفح در جنوب نوار غزه را در یک نوبت بمباران کردند و مناطق «الفخاری» در جنوب شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هم از سوی اشغالگران هدف قرار گرفت.

منابع فلسطینی همچنین از حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به منطقه الزیتون در جنوب شهر غزه خبر دادند.

همزمان این منابع به ویرانی هایی اشاره کردند که اشغالگران در خان یونس ایجاد کرده اند.

از سوی دیگر منابع خبری از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

رزمندگان مقاومت در برخی مناطق نوار غزه از جمله شمال اردوگاه النصیرات و محله الزیتون در غزه وارد درگیری‌های شدیدی با اشغالگران صهیونیست شدند.

گفتنی است؛ ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ۲۰۲۳ ( ۱۵مهر۱۴۰۲) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف این جنگ اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم