Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:51:11 GMT

مراسم معارفه رسمی استراماچونی در الغرافه قطر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۸۶۵

مراسم معارفه رسمی استراماچونی در الغرافه قطر

باشگاه الغرافه قطر با اعلام پایان همکاری چهار بازیکن خارجی این تیم برای معرفی رسمی آندره آ استراماچونی ایتالیایی آماده می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری استاد الدوحه، سفیان هنی بازیکن الجزایری الغرافه به همراه ویلفرد کانون اهل ساحل عاج، عدلان قدیوره الجزایری و کو جا چول کره‌ای در فهرست خروج این باشگاه قرار گرفته و به دلیل عملکرد دور از انتظاری که در این فصل داشته اند از جمع پلنگ‌ها جدا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاناتان کوجیا مهاجم ساحل عاجی تنها بازیکن خارجی است که برای فصل آینده در الغرافه حفظ خواهد شد و این تیم با انتخاب سرمربی جدید فهرست مورد نظر کادر فنی شامل ۴ بازیکن خارجی را جذب می‌کند. به نوشته استاد الدوحه انتظار می‌رود استراماچونی ایتالیایی سرمربی جدید الغرافه باشد که در روز‌های آتی رسما به عنوان جانشین یوکانوویچ صرب معرفی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استراماچونی الغرافه تابناک ورزشی لیگ ستارگان انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!