Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی تهران اصلاحیه دروس قابل ارائه در ترم تابستان سال جاری این دانشگاه را منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد برای دانشجویان مقطع دکتری عمومی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و کارشناسی رشته‌های فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی و کاردرمانی با ارائه دروس به صورت مجازی ترم تابستانی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، دروس قابل ارائه در ترم تابستان سال جاری اصلاح شده است، متقاضیان می‌توانند برای دریافت اصلاحیه اینجا کلیک کنند.


ثبت‌نام کلیه دانشجویان متقاضی بدون در نظر گرفتن سهمیه قبولی آن‌ها با رعایت ضوابط و شرایط در ترم تابستانی این دانشگاه بلامانع است. دانشجویان جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت معاونت آموزشی این دانشگاه مراجعه کنند.

متقاضیان سایر دانشگاه‌ها می‌توانند تا پایان وقت روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به آدرس https://sipad.tums.ac.ir/Hermes و اسکن مدارک مشروحه جهت دریافت شماره دانشجویی ثبت‌نام کنند.

دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی باید طبق تقویم اعلام شده در موعد مقرر نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.

مدارک شامل فرم میهمان صادر شده توسط دانشگاه مبداء، تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی (پشت و رو) و عکس است.

دانشجویان باید جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک مجددا" بعد از حداکثر یک روز کاری به سایت مراجعه کنند و در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص است سریعا" نسبت به رفع نقص اقدام کنند و در غیر این صورت ثبت‌نام دانشجو تایید نخواهد شد.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیازی به ثبت‌نام ندارند؛ لکن ضروری است هنگام انتخاب واحد باید دروس مورد تقاضای خود را انتخاب کنند.

بر اساس تقویم ترم تابستانی زمان انتخاب واحد از شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ تا سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ است و زمان برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی از یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ تا شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

امتحانات از شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ تا پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و بازه ثبت نمرات از یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ تا شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ است.

شهریه هرواحد نظری ۳ میلیون ۶۰۰ هزار ریال (۳۶۰ هزار تومان) و شهریه هر واحد عملی ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال (۴۴۰ هزار تومان) است.

حداکثر واحد در ترم تابستان ۶ واحد است که برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در صورت تایید ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مبداء اخذ ۸ واحد بلامانع است.

مسئولیت تطابق واحد و رعایت پیش نیاز با دانشگاه مبداء است و در صورت تکمیل بودن مدارک دانشجویان متقاضی صرفا در ترم تابستانی میهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علوم پزشکی تهران ترم تابستانی دانشگاه ها دروس مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران ترم تابستان ترم تابستانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود