Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@20:45:54 GMT

طرح بهارانه کتاب تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۹۶۷

طرح بهارانه کتاب تمدید شد

طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ به مدت دو روز تمدید و تا سه شنبه ۲۵ خرداد در کتابفروشی‌های عضو طرح ادامه خواهد داشت.

 با توجه به استقبال عمومی از طرح بهارانه ۱۴۰۰ و مطالبه کتاب‌فروشان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر افزایش اعتبار و مدت زمان اجرای طرح، بهارانه ۱۴۰۰ به مدت دو روز تمدید شد.

از ابتدای اجرای طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۱۵۵ میلیارد ریال کتاب از سوی مردم خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقف مجاز خرید برای هر خریدار در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ دو میلیون ریال است و خریداران می‌توانند تا ۲۵ خرداد با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰درصدی خریداری کنند.

لازم به ذکر است، اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» به تفکیک هر استان بر روی سایت قابل مشاهده است./خبرآنلاین

بیشتر بخوانید

فروش ۱۲ میلیارد تومانی طی پنج روز فروش ۶ میلیارد تومانی بهارانه کتاب در ٢ روز معاون فرهنگی وزیر فرهنگ مطرح کرد: افزایش اعتبار بهارانه کتاب در صورت استقبال خریداران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بهارانه کتاب ۱۴۰۰ طرح بهارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود

هرموسو پس از ۵ سال، اتلتیکو مادرید را ترک می‌کند

طرفداری | به گزارش متئو مورتو از رلوو، اتلتیکو مادرید از ادامه مذاکرات با ماریو هرموسو منصرف شده و قرارداد این مدافع ۲۸ ساله را تمدید نخواهد کرد؛ در نتیجه هرموسو در پایان فصل جاری و پس از ۵ سال، از روخی بلانکو جدا می‌شود.

هرموسو که در تابستان ۲۰۱9 از اسپانیول به اتلتیکو مادرید منتقل شده بود، تا به این لحظه 169 بازی برای سفید و قرمزپوشان انجام داده و آمار ۱۰ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رسانده است. قهرمانی لالیگا در فصل ۲۰۲۰/۲۱، تنها دستاورد هرموسو در اتلتیکو مادرید بوده‌است.

از استون ویلا، یوونتوس، اینتر و بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتریان ماریو هرموسو نام برده می‌شود. با این حال، مدافع اسپانیایی تا به این لحظه هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!