Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:47:30 GMT

چهار نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۳۵۳

چهار نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم جان باختند

مسعود عبدی روز یکشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: هفته گذشته ۱۳ هزار و ۹۹۶ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ برقرار و منجر به انجام یک هزار و ۷۶۲ ماموریت شد.

وی اضافه کرد: در این مدت ۳۸۰ حادثه ترافیکی منجر به جرح و فوت رخ داد که ۳۰۹ مورد شهری و ۷۱ مورد نیز جاده‌ای بوده‌است.

به گفته وی، این حوادث ۴۹۵ مصدوم برجای گذاشت که ۳۰۷ نفرشان به بیمارستان منتقل و ۱۸۴ نفرشان نیز در محل حادثه درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی بیان کرد: ۲۰۶ مورد از تصادفات و ۲۵۱ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت‌سواران بوده‌اند.

وی به توضیح دو مورد از حوادث رانندگی منجر به فوت اشاره و خاطرنشان کرد: در حادثه واژگونی خودرو سواری که ساعت ۲۲:۱۹، ۱۹ خردادماه جاری در محور دلیجان- سلفچگان رخ داد، راکب خودرو سواری، آقایی ۲۵ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی افزود: ساعت ۱۹:۱۶ همان روز،‌ راکب موتورسیکلت که آقایی ۲۸ ساله بود، به دلیل واژگونی موتورسیکلت در محور نایه- کندرود واقع در بخش خلجستان جان خود را از دست داد.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم سازمان اورژانس قم تصادفات جاده ای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم سازمان اورژانس قم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم سازمان اورژانس قم تصادفات جاده ای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز