Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از حادثه تلخ روز گذشته (شنبه) برای کریستین اریکسن در جریان دیدار تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند و ایست قلبی ناگهانی این بازیکن باتجربه، گمانه زنی‌های زیادی درخصوص احتمال بازگشت یا خداحافظی کامل وی از فوتبال مطرح است.

خبرگزاری میزان - دومین روز از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ رو گذشته (شنبه) پیگیری شد و دو تیم دانمارک و فنلاند از ساعت ۲۰:۳۰ در کپنهاگ به مصاف هم رفتند و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه بدون گل در حال پیگیری بود، اما در دقیقه ۴۴ اتفاقی شوکه کننده موجب گریه تمامی بازیکنان حاضر در زمین شد و طبق قوانین یوفا این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دقیقه ۴۴ یک پرتاب اوت از سمت چپ نصیب تیم دانمارک شد و پس از پرتاب اوت به سمت کریستین اریکسن، این بازیکن باتجربه به یکباره بیهوش شد و به شدت به زمن خورد. پس از این صحنه بازیکنان تیم دانمارک و سپس بازیکنان فنلاند از دیدن صجنه بیهوشی اریکسن به شدت متاثر شدند و بلافاصله آنتونی تیلور، داور انگلیسی این دیدار دستور جضور تیم پزشکی را داد.

کادر پزشکی دانمارک چند دقیقه درون زمین به وضعیت کریستین اریکسن رسیدگی کردند و حتی وضعیت به قدری غیر قابل مشاهده و ترسناک بود که برای جلوگیری از مشاهده دوربین‌های تلویزیونی به شکلی عجیب دور اریکسن پوشانده شد. با احیای قلبی اریکسن، این بازیکن با ماسک اکسیژن به بیمارستان منتقل شد و رسانه‌ها ساعاتی بعد اعلام کردند که حال کاپیتان دانمارک به وضعیت متعادلی برگشته است و شرایط تحت کنترل است.

با این وجود از صبح امروز گمانه زنی‌خهای زیادی درخصوص احتمال خداحافظی کامل اریکسن از دنیای فوتبال مطرح است، اما طبق گفته یک متخصص قلب و عروق که قبلاً با فوتبالیست‌ها در تاتنهام کار می‌کرده، کریستین اریکسن خوش شانس است که زنده است، اما پس از ایست قلبی آشکار در مسابقات یورو ۲۰۲۰، دوباره بازی نخواهد کرد.

پروفسور سانجی شارما، استاد قلب و عروق ورزشی در دانشگاه سنت جورج لندن، در این خصوص گفت: در چنین شرایطی پزشکان برای بازگشت بازیکنان فوتبال به میادین حرفه‌ای ورزشی بسیار سختگیرانه عمل می‌کنند؛ چرا که کاملا واضح است اتفاق بدی برای اریکسن در بازی دیروز مقابل فنلاند رخ داده است.

این استاد قلب و عروق ورزشی خاطرنشان کرد: کادر پزشکی تیم دانمارک موفق شدند اریکسن را بازگردانند، اما سوال این است که چه اتفاقی افتاد و چرا این اتفاق رخ داد؟. این بازیکن تا سال ۲۰۱۹ آزمایشات طبیعی را انجام داده و مشکلی نداشته، بنابراین چگونه باید ایست قلبی را توضیح داد؟

پروفسور شارما تصریح کرد: دلایل مختلفی از جمله درجه حرارت بالا یا یک وضعیت ناشناخته می‌تواند دلیل ایست قلبی باشد، ولی در کل گزارش‌های بعد از مسابقه مبنی بر بیدار بودن اریکسن در بیمارستان نشانه بسیار خوبی است، اما نمی‌دانم که آیا او دوباره فوتبال بازی خواهد کرد یا خیر. بدون تعارف، اریکسن هر چند برای چند دقیقه درگذشت، اما آیا متخصص پزشکی اجازه می‌دهد تا دوباره بمیرد؟ پاسخ منفی است.

پروفسور شارما افزود: خبر خوب این است که او زندگی خواهد کرد و خبر بد این که او در حال پایان دوران فوتبال خود است. در انگلیس قوانین سختگیرانه‌تر است و او نمی‌تواند در این کشور بازی کند.   بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲| لغو دیدار فنلاند با دانمارک به دلیل ایست قلبی اریکسن + عکس و فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک ایست قلبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو یورو 2020 کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک ایست قلبی کریستین اریکسن تیم دانمارک ایست قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوان بودن واژه ایست بینهایت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ ۱۷ شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، نماد اسوه جوانمردی و شجاعت سپاه اسلام، حضرت امیرمومنان علی (ع)، نماد شرک و بت پرستی یعنی عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند.


کشتن نفس اماره و تلاش برای رضای خدا در راه دین، سبب شد مولای متقیان امام علی (ع) نماد بزرگی و جوانمردی دنیا باشد تا ۱۷ شوال هر سال، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری شود.


ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، ریشه در تفکر بزرگ شیعه و اسلام دارد و گود زورخانه و ورزش باستانی نماد فروتنی و تواضع ورزشکاران است که پهلوان در کنار پرورش جسم و تن، روحش را نیز از ناملایمت‌ها و صفات رذیله می‌زداید.


واژه پهلوان در ایران زمین واژه پرمفهومی است و سالهاست مردان بزرگی از جمله پوریای ولی و تختی آن را یدک می‌کشند، واژه‌ای که ریشه درخدا ترس و با خدا بودن دارد.


پهلوان بودن یعنی اینکه از من بودن بگذری و بر ما بودن تکیه کنی، ورزشی که نمادی است تا هرکسی می‌تواند صفات پاک و نیک انسانی را در وجودش پیدا کرده و در راه خدا به کار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!