Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید انتظاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه اندازی کافه کارآفرینی یکی از طرح های اداره کل کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که که اجرای آن به ادارات استانی ابلاغ شد.

وی اضافه کرد:در این طرح به کافه های استان مجوز داده می شود تا تجربه های موفق کارآفرینی را با دعوت از استادان و کارآفرینان برتر در یک محیط صمیمی به‌راحتی در اختیار جویندگان کار قرار دهند و ایده‌های کارآفرینی به اشتراک گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظاری با بیان اینکه شرایط و بسترهای لازم برای اجرای این طرح در یک کافه استان فراهم شده است، افزود: تغییر در نگاه و نگرش به فرصت های شغلی، برداشتن موانع از پیش روی علاقه مندان به ورود به عرصه کارآفرینی، خلق یک شبکه اجتماعی گسترده تر میان کار آفرینان استان و انتقال تجربیات، یادگیری ها و دانش ها به جوانان از جمله اهداف این طرح است.

 وی افزود: اجرای این طرح، اکوسیستم کارآفرینی استان را اصلاح می‌کند و با ارتباط و اتصال بازیگران عرصه کارآفرینی استان نقش موثری در اشتغالزایی و خلق فرصت های جدید شغلی ایفا می نماید.

این مسوول با اشاره به برگزاری جشنواره های کارآفرینی، ادامه داد: در کنار این طرح، برگزاری جشنواره های کارآفرینی در استان در دستور کار قرار دارد که موجب ترویج و توسعه کارآفرینی می شود.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی و محدودیت فعالیت کافه ها اجرای این طرح در استان با وقفه مواجه شد ولی امیدواریم هرچه سریعتر با رفع تهدید کرونا شاهد اجرای این طرح در استان باشیم.

برچسب‌ها جشنواره کارآفرینی اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزرات کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره کارآفرینی اشتغال زایی استان قزوین جشنواره کارآفرینی اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه