Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:38:18 GMT

کره جنوبی با عناصر تهاجمی مقابل لبنان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۸۵۶

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی کره جنوبی با عناصر تهاجمی و اصلی خود به مصاف لبنان رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی کره جنوبی و لبنان در آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفته اند که پائولو بنتو برای این بازی با عناصر تهاجمی و مطرح خود به میدان رفته است.


این بازی که در استادیوم گویانگ در حال برگزاری است، بنتو از سون هیونگ مین ستاره تاتنهام و هوانگ یوی جو مهاجم 28 ساله بوردو فرانسه دو عنصر تهاجمی خود از ابتدا استفاده کرده است تا مربی پرتغالی نشان دهد قصد دارد این رقابت ها را با عملکردی بی نقص به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


بنتو همچنین از کیم سئونگ گیو سنگربان باتجربه کاشیو ریسول درون دروازه اش بهره گرفته است. البته او نتوانست روند گل نخوردن های کره ای ها را حفظ کند و دروازه اش خیلی زود باز شد. بازیکنانی نظیر چانگ هون، مین کیو سونگ و هونگ چول در ترکیب اصلی کره ای ها حضور دارند.


نتیجه این دیدار برای تیم ملی ایران بسیار حائز اهمیت است. در صورت شکست لبنان، تقریبا این تیم از جمع رقبای ایران خارج می شود به شرطی که ملی پوشان در بازی پایانی با عراق، حداقل یک تساوی را کسب کنند. لبنان فعلا با گل دقیقه 13سونی سعد از کره ای ها پیش افتاده که این نمی تواند خبر خوبی برای اسکوچیچ و شاگردانش باشد.

لبنان کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لبنان کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی