Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همه مردم با بصیرت، پر از شعور و سراسر شور در انتخابات حضور داشته باشند تا بار دیگر مردم عزیز ایران نشان دهند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام، ایران و انقلاب خود ایستاده‌اند

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف اسلامی ایجاد اقتدار و حفظ آن برای اسلام و مملکت اسلامی است زیرا اگر اسلام و یک کشور اسلامی دارای قدرت و اقتدار ملی و فرا ملی نباشد مورد تهاجم مختلف بیگانگان قرار خواهد گرفت و اساس اسلام و زندگی مسلمین دچار چالش های گوناگون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تاریخ اسلام، ایران و کشورهای اسلامی این امور تجربه شده  که انتخابات یکی از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت برای یک کشور اسلامی و نظامی اسلامی است و حضور حماسی مردم در انتخابات نشان از وفاداری، بصیرت و پایداری مردم در حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و اساس نظام اسلامی است که موجب می شود کشور و نظام اسلامی در فضای داخلی و بین المللی دارای اقتدار شود و این اقتدار تا مدت‌ها محفوظ بماند.

 امام جمعه بوشهر بیان کرد: همواره انتخابات در محاسبات و معاملات بین‌المللی تاثیر خاص خود را داشته باشد اما اگر این حضور ضعیف باشد علاوه بر در درون نظام در بیرون نیز دشمنان قسم خورده ایران و اسلام در طراحی برنامه های تهاجمی نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی حوضه های علم و فناوری برنامه ریزی خواهند کرد و نظام را تحت فشار قرار خواهند داد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: مردم و حضور حماسی آن‌ها در انتخابات یکی از مهمترین مولفه‌های اقتدار و ایجاد قدرت است. به همین جهت است که امام راحل عظیم‌الشأن در وصایا و سفارشات خود بارها بر حضور حماسی مردم تاکید کرده‌اند و فرموده‌اند که شرکت در انتخابات یک وظیفه الهی انسانی و ملی است و چون حفظ اقتدار و ارتقا سطح آن موجب حفظ اسلام و نظام اسلامی است در حوزه تکالیف به عنوان یک وظیفه شرعی می توان حکم کرد و بیان کرد.

وی گفت: در عرصه محسوس حضور حماسی همین بس که اگر امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر مثل سردار شهید سلیمانی بودند در عرصه حضور حماسه انتخابات چه فرمایشاتی و چه حضوری داشتند. قطعا آن ها هم خود حضور داشتند و هم به حضور سفارش می‌کردند. چنان که مقام معظم رهبری بر این معنا که ولی الامر هستند بر شرکت در انتخابات تاکید دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران و نظام اسلامی مثل سران آمریکا، کشورهای استعمارگر اروپایی و گروه‌های تروریستی آنها در رابطه با حضور مردم در انتخابات قطعا نظر منفی دارند و بر این موضوع تبلیغ می‌کنند تا مردم در این عرصه حضور نداشته باشند.

صفایی بوشهری ادامه داد: این نشان می‌دهد که ما باید در انتخابات یک حضور فعال داشته باشیم و در میدان دشمنان قرار نگریم. از آن طرف با این حضور حماسی هم وظیفه اسلامی و هم سفارشات شهدا و امام شهدا را انجام بدیم و مایه اقتدار و ایجاد قدرت برای ایران عزیز به اسلام آسمانی باشیم.

وی تاکید کرد: همه مردم با بصیرت، پر از شعور و سراسر شور در انتخابات حضور داشته باشند تا بار دیگر مردم عزیز ایران نشان دهند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام، ایران و انقلاب خود ایستاده‌اند.

 امام جمعه بوشهر گفت: همه عواملی که موجب می‌شود که ایران عزیز اقتدار پیدا کند و قدرت داشته باشد، وجود دارند و در مقابل دشمنان به طور کامل ایستاده‌اند و هیچگاه در مسیر اندیشه‌های آنها گام بر نمی‌دارند.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حضور حماسی داشته باشند نظام اسلامی حضور حماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد