Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:05:30 GMT

روند کاهشی شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری کُند شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۹۷۷

روند کاهشی شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری کُند شد

مجید شیرانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود تداوم روند کاهشی شیوع کرونا در استان، اما هنوز در وضعیت پایدار و مطمئنی قرار نداریم از همین‌رو باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان با جدیت و همراهی لازم رعایت شود.

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد و برپایی ستادهای تبلیغاتی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تجمعات از اهمیت دوچندانی برخوردار شده است و همچنان توصیه می‌شود که بر رعایت فاصله اجتماعی در این ستادها نظارت دقیق‌تری انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی با بیان اینکه متولی اصلی نظارت و بازرسی نسبت به  رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ستادهای تبلیغاتی طبق قانون برعهده فرمانداری‌های گذاشته شده است، تصریح کرد: این در حالی است که بازرسان مر کز بهداشت در این نظارت‌ها فرمانداری‌ها را یاری می‌دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی  و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شناسایی ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: تعداد مبتلایان به این ویروس در استان از ابتدا تاکنون به ۴۶ هزار و ۵۲۷ نفر رسیده است.

شیرانی همچنین از فوت یک بیمار کرونایی دیگر در استان خبر داد و گفت: تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان نیز به یک هزار و ۱۱۷ مورد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک ۱۶۹ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۳۵ هزار و ۴۶۱ مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا در این استان انجام شده است.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار شهرستان کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان در وضعیت زرد (خطر متوسط) و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی (خطر زیاد) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود