Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ‌ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه با بیان اینکه جلیلی مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی است گفت: دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات با القای تفکر یأس و ناامیدی در جامعه است. - اخبار استانها -

هاشم پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه هم‌افزایی و هماهنگی در فعالیت‌های ستادهای مردمی در دستور کار ستاد انتخاباتی جلیلی قرار گرفته است و در این ستاد یک نگاه انقلابی وجود دارد و برنامه محوری مدنظر این ستاد است اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورت اساسی دارد و همه مردم و دلسوزان انقلاب باید به طور جدی در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و برای انتخاب اصلح نیز باید تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه افزود: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران، افراد ضدانقلاب و افرادی که منافع آنها در گروی کاهش مشارکت حداکثری مردم است و آنهایی که می‌خواهند به هر نوعی که شده نظام جمهوری اسلامی ایران را با آسیب مواجه کنند، به دنبال ایجاد یک جبهه ناامیدی و یأس در جامعه هستند تا مردم نباید در انتخابات شرکت کنند و بیان می‌کنند که رأی دادن هیچ تاثیری در سرنوشت مردم ندارد ولی مردم باید با بصیرت و آگاهی نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان و افراد ضد انقلاب تلاش دارند تا مردم از این حق طبیعی و سرنوشت‌ساز  خود نتوانند استفاده کنند اما ملت بصیر ایران باید با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب یک رئیس جمهور اصلح نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند افزود: حضور حداکثری مردم از همه طیف‌ها، جناح‌ها، گروه‌ها و اقشار در سرنوشت انتخابات بسیار امر تاثیرگذار است و همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند تاثیرات این یک روز انتخابات، سالیان متمادی وجود دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه به نظر بنده جلیلی از بین کاندیداهای مورد نظر بیشترین برنامه مدون و عملیاتی را برای بهبود وضعیت معیشتی کشور در دست اجرا دارد گفت: سعید جلیلی هشت سال، دولت سایه تشکیل داده است و همزمان با دولت روحانی تمام مشکلات را در اقصا نقاط کشور مورد ارزیابی و بررسی قرار داده است و برای همه مشکلات راه‌حل اجرایی دارد.

پور محمدی با اشاره به اینکه داشتن برنامه قوی و باور و اعتقاد قوی به اجرای برنامه‌ها از ویژگی‌های بارز جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح است عنوان کرد: نگاه جلیلی، فراجناحی است و منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح می‌دهد.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح را از اولویت‌های اساسی کنونی دانست و اظهار کرد: این مشارکت حداکثری باید در دستور کار همگان قرار بگیرد و همه باید برای آن تلاش کنند و مردم باید با حضور فعال در صحنه انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در سیستان و بلوچستان: ‌دولت ‌از ظرفیت افغانستان غفلت کرد / جلیلی بر مشکلات کشور اشراف داردرئیس ستاد انتخاباتی ‌جلیلی در گیلان: جلیلی مذاکرات را با حفظ منافع کشور ‌ادامه می‌دهد / جلیلی ‌مشکلات کشور ‌را می‌شناسدرئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کاشان منصوب شد‌

رابط استانی ستاد سعید جلیلی در کرمانشاه با بیان اینکه  مردم جامعه نباید منفعل شوند بلکه باید بیشتر از گذشته در صحنه حضور داشته باشند تا بتوانند با انتخاب گزینه اصلح ضمن ایجاد شرایط معیشتی بهتر در سرنوشت سیاسی کشور موثر باشند بیان کرد: جلیلی فردی متعهد، مومن، با تقوا و انقلابی و دارای سابقه 42 سال خدمت به انقلاب اسلامی است و شایستگی انتخاب فرد اصلح را دارد و رونق تولید ملی باید محور اقتصاد باشد که در برنامه‌های جلیلی مورد توجه قرار گرفته است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه جلیلی برنامه مدون و دقیقی برای حل مشکلات اقتصادی از جمله فرار مالیاتی، کمبود صادرات و افزایش واردات، عدالت اجتماعی و اقتصادی، رانت نفتی، خام‌فروشی مواد صادراتی، مشکلات کوله‌بران، احیای معادن غیرفعال و واحد‌های تولیدی ورشکسته دارد گفت: یکی از طرح‌های جلیلی توجه به نخبگان در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصاد دانش‌بنیان است.

رابط استانی ستاد سعید جلیلی در کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از اخلاق‌های سیاسی که متأسفانه در جامعه کمرنگ شده ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی است که ترجیح منافع عمومی در رفتارهای سیاسی تبلیغاتی جلیلی قابل مشاهده است گفت: جلیلی مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی است و از تمام کاندیداهایی که در این چارچوب هستند حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: رئیس جمهور اصلح رئیس جمهوری است که به توان داخلی اتکا و اعتماد داشته باشد و حل مشکلات اقتصادی را در داخل بجوید و نگاهی به کشورهای غربی نداشته باشد و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه عملیات خود قرار دهد و در صورت پیروی کامل از دستورالعمل رهبری در سیاستهای اقتصاد مقاومتی مشکلات برطرف می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه چندین تیم تخصصی برای ریشه‌‌کن کردن مشکلات اقتصادی از سوی جلیلی راه‌اندازی شده است گفت: با برنامه قوی و مدون امکان تحقق جهش و تحول را در حوزه‌های مختلف دارد و یک برنامه مدون برای توسعه ارتباطات با کشورهای دارای مرز مشترک دارد.

وی با اشاره به اینکه همجواری استان کرمانشاه با کشور عراق به عنوان یک فرصت ارزشمند است و سعید جلیلی برای استفاده از این فرصت ویژه  برنامه‌ریزی کرده است عنوان کرد: در برنامه استانی سعید جلیلی جهش کشور در زمینه‌های مختلف همچون اقتصادی، صنعت، کشاورزی و گردشگری بدون در نظر گرفتن ظرفیت روستا‌ها و شهر‌ها امکان‌پذیر نیست و بهره‌گیری از فرصت‌های ارزشمند کشاورزی، دامپروری، صنعت و گردشگری در استان کرمانشاه‌ نتیجه‌اش پیشرفت و توسعه کرمانشاه است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کرمانشاه با اشاره به اینکه از دید دکتر جلیلی رتبه دوم استان به لحاظ بیکاری ناشی از یک مدیریت غلط است افزود: امروز هر جوان کرمانشاهی باید در بخش‌های تولید و صادرات نقش آفرین باشد و با آموزش و مهارت آموزی می‌توان به رفع مشکل جوانان کمک و آنان را به عرصه تولید و کارآفرینی وارد کرد.

وی با بیان اینکه کارنامه هشت ساله دولت تدبیر و امید به ما نشان داد که اگر مردم به برنامه نداشتن کاندیداها، عملکرد اطرافیان رئیس جمهور، به القای این تفکر که ما نمی‌توانیم  توجه نکنند دستاوردی جز این نخواهیم  داشت و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم روز به روز بیشتر می‌شود بیان کرد:  وضعیت موجود حاصل بی‌تدبیری، سومدیریت، بی‌برنامگی کاندیداها و نتیجه عملکرد اطرافیان یک کاندیدا که گذشته آنها می‌تواند بهترین درس را به ما بدهد است و اگر دوباره به این انتخاب‌ دست بزنیم وضعیت موجود دوباره تکرار خواهد شد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه شرایط موجود نشان‌دهنده برخورد احساسی و بدون تعقل برخی از افراد است که به برنامه و داشتن توان مدیریتی قوی‌ کاندیداها توجهی نداشتند و اکنون یکی از ویژگی‌های کاندیدا برنامه قوی و توان مدیریتی قوی و انقلابی است عنوان کرد: دولت در این هشت سال گذشته به جای پرداختن به مسائل منافع ملی بیشتر به منافع شخصی و جناحی اطرافیان خود توجه کردند و این همه مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گوناگون برای جامعه به وجود آمد.

انتهای پیام/833/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناظره های انتخاباتی مناظره های انتخاباتی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی جلیلی در استان کرمانشاه رئیس ستاد انتخاباتی مردم در انتخابات مشکلات اقتصادی مشارکت حداکثری انقلاب اسلامی حداکثری مردم برنامه مدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عالی‌شهر با تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام رئیس مذهب شیعه اظهار کرد: تا قبل از امام صادق علیه السلام ائمه اطهار نمی‌توانستند مطالب دین را برای مردم بیان کنند چون دشمنان آنها نمی‌گذاشتند اما زمان امام صادق علیه السلام چون بنی امیه در حال انقراض و بنی عباس تازه جایگزین آنها شده بودند مدتی از دشمنی با امام صادق (ع) به صورت ظاهری دست برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: آن حضرت مجالی پیدا کرد که دانشگاهی تشکیل دهد و چهار هزار نفر مستقیم و ۱۲ هزار نفر غیر مستقیم شاگرد داشت باشد و تمامی مسائل دین را بیان کند برای همین که فقه ما از روایات امام صادق (ع) گرفته شده ما را شیعه جعفری می‌گویند.

امام جمعه عالی‌شهر بیان کرد: اضافه کرد: در رابطه با عظمت امام صادق (ع) همین بس که تمامی امامان اهل سنت شاگرد امام صادق (ع) بوده‌اند، ابوحنیفه رئیس مذهب حنفی و مالک بن انس رئیس فرقه مالکی شاگرد مستقیم امام صادق (ع) بوده‌اند و شافعی و احمد حنبل هم که بعداً متولد شده‌اند شاگردان مالک بن انس بودند که او شاگرد امام صادق (ع) بوده است

وی ادامه داد: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم که به روایات امام صادق (ع) مراجعه کنند و فریب تبلیغات دشمن را نخورند که خودشان را پدر خیلی از علوم می‌دانند در حالی که پدر همه علوم دنیا در رشته‌های مختلف شاگردان امام صادق (ع) مثل جابربن حیان و دیگران بوده‌اند که آثارشان هنوز هم در دانشگاه‌های معتبر دنیا تدریس می‌شود

حمیدی‌نژاد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان افزود: ایشان لزوم تشکر از معلمان را وظیفه همه مردم می‌دانند چون معلمان هستند که فرزندان ما را تربیت می‌کنند و تعلیم می‌دهند برای سراسر عمرشان، ایشان مهمترین موضوع در آموزش و پرورش را تحول می‌دانند و بر روی اجرایی شدن سند تحول بنیادین تاکید می‌کنند.

وی ادامه داد: این سند مهم که در سال ۱۳۹۰ تصویب شد، در دولت قبل در کشو گذاشته شد و در آن را بستند آقا فرمودند ما آن چند سالی ضرر کردیم دولت قبل نه تنها سند تحول را اجرایی نکردند بلکه در مقابل سند ۲۰۳۰ دیکته شده آمریکا و غرب را که سند بردگی ملت ایران و تربیت غربی کردن فرزندان ما بود را تصویب و به آموزش و پرورش و ۱۷ دستگاه دیگر جهت اجرا ابلاغ کرد و به طور جدی شروع به اجرای آن در مدارس کردند.

امام جمعه عالی‌شهر ادامه داد: وقتی هم که رهبری بر سر آنها فریاد کشید که چرا این سند را پذیرفته‌اید و اجرا می‌کنید رئیس جمهور وقت گفت من تا آخر پای اجرای سند ۲۰۳۰ هستم.

وی افزود: ما باید درس بگیریم که یک انتخاب غلط چه بر سر ملت می‌آورد هم در مسئله اقتصادی که رکود و عقب گرد یک دهه بر ملت مظلوم ایران تحمیل کردند که امروز هر چه هم تلاش‌های جهادی و شبانه روزی دولت انجام می‌شود ملت ایران تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت احساس نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مسئله دین و فرهنگ ما شاهد بودیم که نوجوانان و جوانان ما چقدر آسیب دیدند و امروز چگونه نسبت به ارزش‌های دینی بی‌خیال شده‌اند و همسو با دشمن در مقابله با ارزش‌های دینی حرکت می‌کنند البته این مسئولیت ما را خیلی سنگین می‌کند که به هر نحوی که می‌توانیم برای نجات جوانان و نوجوانان عزیزمان تلاش کنیم.

کد خبر 6095809

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟