Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:12:27 GMT

ثبت یک میلیون تخلف در تردد جاده‌های اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۳۲۱

ثبت یک میلیون تخلف در تردد جاده‌های اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون در محورها و جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل بیش از یک میلیون و 101 هزار تخلف در ترددهای جاده‌ای استان اردبیل به ثبت رسیده است.

عبدی 23 خرداد در جریان بازدید از تجهیزات مدرن الکترونیکی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: دستگاه‌های الکترونیکی ثبت تخلفات در جاده‌ها نسبت به ثبت و ارسال تخلفات به رانندگان اقدامات به موقعی را انجام می‌دهند تا کوچکترین تخلف ثبت و ضبط شده و به اطلاع راننده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 29 نقطه استان دستگاه‌های ثبت تخلفات به صورت فراگیر فعالیت مستمری را دارند، تصریح کرد: در دو ماه گذشته بیشترین تخلفات در جاده‌های استان مربوط به سرعت غیرمجاز بوده که عمدتا در محور مشگین‌شهر - کنگرلو، مشگین‌شهر به سمت پارس‌آباد و گرمی به سمت بیله‌سوار به ثبت رسیده است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت 142 سامانه هوشمند سرعت‌سنج را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان یادآور شد و گفت: توسط این سامانه‌های هوشمند تخلف سرعت غیرمجاز به تعداد 870 مورد به ثبت رسیده که عمدتا مربوط به جاده‌های شمال و جنوب این استان بوده است.

عبدی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش می‌کند تا با استفاده از این تجهیزات و دستگاه‌های مدرن با همراهی پلیس اجازه تکرار تخلف را به رانندگان خاطی نداده و به نوعی با جریمه کردن آنها تنبیهی را در این زمینه انجام دهد.

وی به حادثه دلخراش اخیر در محور اردبیل – سرچم و برخورد دو دستگاه اتوبوس و کامیون اشاره کرد و ادامه داد: در طول سال‌های اخیر بیش از 27 حادثه خونین که منجر به فوت و مصدومیت شدید راننده و مسافران شده در محور اردبیل – سرچم رخ داده که عمده دلیل آن نیز وجود تقاطع‌های غیرهمسطح نامناسب و غیراستاندارد است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا از این ناامنی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه اردبیل – سرچم کاسته شده و به ایمن‌سازی این مسیر کمک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تردد خودرو راهداری و حمل ونقل جاده ای تخلفات رانندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده ای استان اردبیل مواصلاتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های استان تهران اعلام کرد:در فرودین ماه امسال بیش از ۲۱ میلیون خودرو از جاده های استان تهران عبور کردند و تردد آنها از طریق سامانه های هوشمند ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاههای تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی تهران، طی فروردین ماه امسال ۲۱ میلیون ۸۷۷ هزارو ۶۸۴ خودرو از محورهای مواصلاتی استان تهران تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹درصد افزایش نشان می هد.

این گزاش می افزاید: در این بازه زمانی بیشترین تردد در استان در محور آزادراه کرج تهران با متوسط تردد روزانه ۲۲۹ هزار و ۵۹۹ تردد به صورت رفت و برگشت می باشد که در این بازه زمانی حدود ۶ درصد تردد در محورهای مواصلاتی تهران مربوط به خودروهای سنگین و سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت درج شده است.

در این گزارش آمده است: طی این مدت ۱۱ میلیون ۵۸۶ هزار و ۲۰۵ خودرو با پلاک استان تهران در سایر استانهای کشور مشاهده گردیده که بیشترین مقصد سفر به استان های البرز ، قزوین و مازندران بوده است.

در گزارش این مرکز با اشاره به ماندگاری وسایل نقلیه در استان تهران آمده است: این جریان نشان دهنده آن است که در فروردین ماه سال جاری تقریبا ۳۹۹ هزار و ۴۲۲ عدد وسیله نقلیه معادل ۲۲ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده در استان بین ۱ تا ۴ روز در استان اقامت داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد