Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریورماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی از تمدید مهلت زمانی ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونایی کسب و کارها تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کروناهمه کسب وکارها و مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری از تاریخ 22 خرداد ماه  به سامانه کارا به نشانی https://kara.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند و بانک‌ها نیز تا پایان آبان ماه موظفند تسهیلات را بپردازند.

وی افزود: در حال حاضر در چهار رسته گردشگری، فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان و حمل و نقل ریلی و هوایی مهلت‌ ثبت نام و پرداخت تسهیلات تمدید شده و مهدکودک‌ها، تالارها، پارک‌های آبی و شهربازی‌ها به فهرست کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اضافه شدند و می‌توانند از امهال‌ها و تسهیلات کرونا بهره‌مند شوند.

اسماعیلی ادامه داد: در بحث پرداخت وام حمایتی کرونا یکی از مشکلات این بود که برخی کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این دوران درآمدی نداشتند و تسهیلات دریافت کردند و هم اکنون موعد اقساط آنها رسیده است لذا کارگروه اقتصادی برای بازپرداخت اقساط امهال چهارماهه در نظر گرفت و بر این اساس بازپرداخت چهار قسط نخست تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۰ به پایان دوره انتقال یافت تا چهار قسط پس از آخرین قسط پرداخت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس تصویب کارگروه اقتصادی، آن دسته از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که درآمدی نداشتند و چک‌های آنها وصول نشده تا پایان تیرماه سال جاری مهلت دارند چک‌های برگشتی خود را وصول کنند و در این مدت، محدودیت‌های خدمات بانکی برای چک‌ها متوقف می‌شود. برای مشاغل آسیب دیده از کرونا چنانچه کارفرمایان نتوانستند حق بیمه اردیبهشت و خردادماه را پرداخت کنند دو ماه امهال در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آب، برق و گاز اجازه قطع خدمات خود برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که موفق به پرداخت قبوض نشدند را ندارند.

اسماعیلی در پایان یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مجوز فعالیت‌ها تا پایان خردادماه و احکام فعالیت اتحادیه‌ها و اتاق‌ها نیز تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارشاد قزوین کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ثبت نام و پرداخت تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند