Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اوضاع نامساعد مدیریتی در باشگاه استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که استقلال مثل یک بچه سرراهی است. هویت و ماهیت باشگاه روشن نیست و در شرایطی که همه هواداران را مالک این باشگاه می‌دانند، اما به هیچ درخواستی از هواداران توجه نمی‌شود. استقلال قانونا در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی است، در حالی که وزارت ورزش برایش تصمیم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که برای هیات مدیره توسط وزارت انتخاب می‌شوند اختیار ندارند و می‌بینید که شرایط و حال و روز استقلال به چه شکل است. سازمان خصوصی سازی هم الان می‌تواند استقلال را ترمیم کند، بخشی از بدهی‌هایش را بدهد و ابتدا این بیمار را سرحال کند، سپس به فکر پول درآوردن از آن باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با انتقاد از شیوه انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها گفت: متأسفانه به اهلیت‌ها توجه نمی‌شود،کسی که اولویتش باشگاه استقلال باشد، وظیفه‌اش این است که تمام زمانش را بگذارد که مجموعه‌اش به آرامش برسد. اما متأسفانه مدیرانی که انتخاب می‌شوند میرزابنویس هستند و منتظرند تا به آنها دستور داده شود.

اولیایی ضمن انتقاد از رفتاری که با یکی از طلبکاران باشگاه صورت گرفته است، گفت: در کشور ما اگر کسی بستانکار باشد برای گرفتن حکم توقیف اموال باید مراحل زیادی را طی کند، آن فرد حتما آن قدر اخطار داده که به آن بی‌توجه بوده‌اند و در نهایت حکم توقیف اموال گرفته است. کارگزار باشگاه می‌گوید بیش از توانش کار کرده و بازیکنان تیم می‌گویند زیر ۵۰ درصد پول گرفته‌ایم، اما سؤال اینجاست آیا یک بازرس و ناظری روی مسائل مالی باشگاه استقلال نیست؟ چه اتفاقی می‌افتد که یک فرد با گذشت حدود ۱۰ سال تصمیم می‌گیرد حکم توقیف اموال را اجرا کند؟ الان وقت پاسخگویی مدیران است، مدیرانی که وقتی می‌خواهند یک بازیکن بگیرند در کنار آنها عکس‌های رنگارنگ می‌اندازند، حالا باید پاسخگوی هوادارانی باشند که در بین آنها جوان، پیر و میانسال دیده می‌شود.

وی در خصوص حضور اعضای هیات مدیره در ستادهای انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری و تبلیغات افراد مدنظرشان در اینستاگرام، عنوان کرد: مقصر تمامی این اتفاقات مجلس شورای اسلامی است. مردم نمایندگان مجلس و آن ۲۹۰ نفر را انتخاب کرده‌اند که قانون وضع کنند، می‌بینید که با همین قانون‌ها استقلال تبدیل به بچه سرراهی شده است. بیش از ۹۰ درصد باشگاه‌های ما دولتی هستند اما دو خط قانون برای فوتبال حرفه‌ای نوشته نشده است. متأسفانه اعضای هیات مدیره به جای آنکه تعصب و عرق داشته باشند تمرکزشان روی مسائل دیگر است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال به فارس تاکید کرد: زمانی هیات مدیره استقلال در یک عدد قابل محاسبه بود، ولی الان همه این نفرات عوامل وزارت ورزش هستند و خودشان اختیاری ندارند. همه اینها باعث شده تا مشکلات باشگاه استقلال روز به روز بیشتر شود.

اولیایی در خصوص نشست فرهاد مجیدی با اعضای هیات مدیره استقلال برای حل مشکل حضور یک مربی ایتالیایی در جمع آبی‌پوشان عنوان کرد: پیش از انتخاب محمود فکری، جلسه‌ای را در کنار سایر پیشکسوتان با اعضای مجمع و هیات مدیره استقلال داشتیم. در آنجا خواستیم سرمربی استقلال به وسیله کمیته فنی انتخاب شود. همه اعضا و مدیران باشگاه بعد از شنیدن این پیشنهاد به به و چه‌ چه کردند و حتی رئیس وقت هیات مدیره مصاحبه کرد و مدعی شد به زودی این کار را انجام می‌دهد. همه اعضای مجمع و هیات مدیره گفتند چشم اما آن پیشنهاد کشک شد.

وی تأکید کرد: هیات مدیره استقلال حرف خودش را هم قبول ندارد، آن وقت چگونه می‌خواهد صحبت‌های مجیدی را بپذیرد. مجیدی فردی است که فنی صحبت می‌کند، اما هیات مدیره استقلال چه اطلاعات فنی دارد. سرمربی تیم اردو، محل تمرین، زمین چمن و کادر فنی می‌خواهد، اما کدام عضو هیات مدیره صلاحیت بررسی مسائل فنی را دارد که با مجیدی جلسه گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال اعضای هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی متوقف شد تا با توجه به تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان همچنان به فاصله پنج هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر شانس اول قهرمانی باشد.

استقلال از پنج بازی باقیمانده چهار بازی را در تهران برگزار خواهد کرد که این می‌تواند با توجه به حمایت‌های هواداران، استقلال را به قهرمانی سوق دهد اما این تیم همچنان درگیر اختلافات داخلی است. ساعت ۲۰ دیشب (چهارشنبه) و درست زمانی که فقط یک ساعت از پایان بازی استقلال و تراکتور گذشته بود، هیات‌مدیره ناقص و سه‌نفره باشگاه استقلال متشکل از حیدرزاده، افضلی و سمیعی جلسه‌ای را تشکیل دادند و در اقدامی عجیب در حالی که پنج هفته تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال فقط یک مرتبه قرار است تا پایان فصل از تهران خارج شود و شانس اول قهرمانی است، رای به برکناری مدیرعامل استقلال دادند.

البته یک عضو هیات‌مدیره‌ پنج‌نفره استقلال هنوز مشخص نشده و علی آقامحمدی، عضو دیگرش، در جلسات شرکت نمی‌کند. از طرفی با تغییر مالکیت باشگاه استقلال ممکن است خود این افراد تا آخر خرداد در هیات‌مدیره حضور داشته باشند و پس از پایان لیگ برتر از هیات‌مدیره باشگاه کنار گذاشته شوند. پس این تصمیم در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که اگر به خاطر اختلاف بین خطیر و نکونام چنین تصمیمی گرفته شده، این اختلاف‌ها از ابتدای فصل بوده است؛ نه حالا که هیات‌مدیره در مهم‌ترین برهه فصل درباره آن تصمیم‌گیری کند. در نتیجه باید دلیل دیگری در پشت پرده این تصمیم وجود داشته باشد. البته این اتفاق مسبوق‌ به‌ سابقه بوده و یک بار هم زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، اعضای هیات‌مدیره یک کودتای شبانه دیگر را هم انجام داده و آجورلو را برکنار کردند!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد دلیل برکناری خطیر پرداخت پول به بازیکنان پیش از بازی با تراکتور بوده است. ۵۰ میلیارد تومان با دستور مستقیم علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس - که مالکیت باشگاه استقلال را در اختیار گرفته - به حساب باشگاه واریز شد اما شهریاری و اعضای هیات‌مدیره اعتقاد داشتند این پول نباید قبل از بازی به بازیکنان پرداخت می‌شد و باید به عنوان پاداش به صورت کم‌کم واریز می‌شد که همین باعث بروز اختلاف شده و به همین دلیل مدیرعامل آبی‌ها را برکنار کرده‌اند.

کد خبر 848921 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • فصل جدید آبی