Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تامین نظم و امنیت انتخابات را از اولویت پلیس استان برشمرد و از آمادگی کامل مجموعه فرماندهی انتظامی برای تأمین امنیت کامل این حماسه بزرگ ملی و دشمن‌شکن در ۲۸ خرداد خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدانبا بیان اینکه انتخابات جلوه‌ای از ارادت ملت مسلمان ایران به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امنیت انتخابات از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات آبرو و حیثیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آنچه برای ما مهم است تامین نظم و امنیت انتخابات و زمینه سازی حضور حداکثری مردم می باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمام تمرکز و توان خود را برای خلق حماسه‌ای بزرگ در سایه نظم و امنیت به کار خواهیم گرفت، عنوان کرد: به یاری خداوند متعال و با همت مجموعه همکاران در پلیس استان سعی داریم نظم و امنیت انتخابات پیش رو را به بهترین شکل ممکن در سطح استان برگزار کنیم زیرا بر این باوریم که تامین امنیت انتخابات، شور و شکوه حضور و اتحاد مردم را در صحنه‌های مختلف سیاسی کشور به رخ جهانیان می‌کشد.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در سیستان و بلوچستان: ‌دولت ‌از ظرفیت افغانستان غفلت کرد / جلیلی بر مشکلات کشور اشراف داردانتظارات مردم سیستان و بلوچستان از سیزدهمین رئیس جمهور/ دودی که دولت‌ها به چشم مردم این منطقه کردند + فیلمرئیس ستاد انتخاباتی رضایی در سیستان‌وبلوچستان: رضایی تجربه پیاده‌سازی تئوری‌های اقتصادی را دارد / حضور وزیر بلوچ و سیستانی در کابینه دولت رضایی

سردار طاهری یاد آور شد: کارکنان نیروی انتظامی، نماینده حاکمیت در اجرای قانون و پاسداری از نظم و امنیت انتخابات هستند از این رو حساسیت و دقت در نحوه رفتار و عمل کارکنان این نیرو امری حیاتی است که این مهم در اولویت کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات یک مولفه بسیار ضروری و حیاتی می باشد که مظهر اراده ملی و حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است و ارزش ملی و فرا ملی دارد که باید از این فرصت پیش آمده بهره برداری حداکثری کرد و خلق این حماسه یک فرصت بزرگ برای ناامید کردن دشمنانی است که همواره در حال انجام تبلیغات مسموم در راستای عدم شرکت مردم در انتخابات است  که به کوری چشم تمام دشمنان و به  28 خرداد ماه حماسه ای دیگر برای ملت شریف ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان نظم و امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا در جلسه شور فرماندهی انتظامی استان مرکزی در شهرستان محلات اظهار کرد: بی‌تردید اصلی‌ترین رسالت فراجا و سایر نهادهای امنیتی چیزی جز این نیست که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر فرهنگ جهادی، در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری بی منت به مردم افتخار پلیس در ارائه خدمات مطلوب به شمار می‌رود، افزود: رضایتمندی شهروندان دغدغه پلیس در ارتقا سطح خدمت رسانی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عزم و اراده پلیس برای ارتقا امنیت مردم و کشور جدی است تصریح کرد: پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان ایستاده و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

سردار رفیعی‌کیا با قدردانی از مردم استان در اجرای طرح نور و حمایت‌های مردمی در این طرح خاطر نشان کرد: مردم همواره پشتیبان پلیس در اجرای مأموریت‌های خود بوده و هستند و این همکاری و همراهی مهمترین عامل موفقیت پلیس در تأمین امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نور اضافه کرد: اجرای طرح نور در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی با همراهی خوب شهروندان در حال اجراست.

کد خبر 747927

دیگر خبرها

  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند