Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر امروز در همایش شور انتخابات که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسوولان استانی، فعالان سیاسی و اجتماعی و صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیت بی‌نظیری بودند که کشتی انقلاب اسلامی را از دریای پرتلاطم به ساحل نجات و پیروزی رساند، دل‌های خفته را بیدار کرد و محرومین و مظلومین جامعه را حریت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شرکت در انتخابات یک قانون الهی، وجدانی و انسانی است و همه باید با مشارکت در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز دین خود را ادا کنیم.

ماموستا رستمی با تاکید براینکه انقلاب ایران اسلامی بر پایه مشورت و مشارکت همه جانبه ملت ایران به رهبری امام فرزانه و بصیر پایه‌گذاری و جلو رفته است، گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار این نظام مقتدر و الهی است.

وحدت مهم‌ترین مولفه برای رشد و پیشرفت هر جامعه است

وی عنوان کرد: وحدت مهم‌ترین و کارسازتری مولفه برای رشد و پیشرفت هر جامعه بوده و آنچه موجب سعادت، پیشرفت، آبادانی، اخوت، برادری و یکدلی و آزادگی جامعه می‌شود دوری از تفرقه است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه شرکت در انتخابات از عوامل مهم در ارتقای بیش از پیش وحدت است، گفت: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات پیام‌های داخلی و خارجی زیادی دارد.

ماموستا رستمی تصریح کرد:‌ دشمن از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات 28 خرداد وحشت دارد و برای جلوگیری از خلق این حماسه بزرگ دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زنند مردم باید با بیداری و بصیرت مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شوند.

وی اظهار کرد:‌ رشد و توسعه اقتصادی، رفع مشکلات موجود در جامعه، آبادانی و یاس دشمنان از پیام‌های مهم مشارکت حداکثری در انتخابات است.

مشارکت در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

امام جمعه سنندج اضافه کرد: مشارکت در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و نقش آفرینی در تعیین سرونوشت است.

وی گفت: دشمنان تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه به کار گرفته است ملت ایران باید با مشارکت در انتخابات اتحاد و همدلی خود را بار دیگر به منصه ظهور برسانند.

وی افزود:‌ خداوند همه ما را در قرآن کریم به مشورت و شورا دعوت می‌کند و این نشان از اهمیت این موضوع مهم بوده که همه ما باید به آن توجه کنیم.

وی رفع تبعیض و تحقق عدالت را مطالبه مردم از مسئولان دانست و گفت: این انتظار جامعه ایرانی از دولت آینده است که البته گام نخست آن باید توسط خود مردم با مشارکت حداکثری و آگاهانه برداشته شود.

دشمن از مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌ترسد

امام جمعه سنندج اضافه کرد: دشمن از مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌ترسد چرا که این مشارکت نشان دهند یکصدایی مردم در دفاع از نظام و کشور بوده و این موضوع پیام جدی برای دشمنانی که چشم طمع به کشور ما بسته‌اند دارد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مردم کردستان هرگز به دشمنانی که به نوعی می‌خواهند خود را دلسوز این استان نشان دهند، نمی‌کند، گفت: این دشمنان و دست‌نشانده‌های آنان بودند که در اوایل انقلاب با بدترین هجمه‌ها خون پاک مردم این خطه را به زمین ریختند و مانع توسعه و آبادانی شدند.

وی عنوان کرد: مدعیان دفاع از حقوق کرد بدترین ضربه را به رونق و توسعه اقتصادی کردستان وارد کردند، در زمانی که سایر استان‌ها در حال توسعه بودند مردم این خطه در درگیری با ضد انقلاب و دشمن بعثی خون پاکشان را فدا می‌کردند.

مردم کردستان وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند

امام جمعه سنندج اضافه کرد: مردم کردستان همواره ثابت کرده‌اند با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌ها همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و تبلیغات سوء دشمنان نمی‌تواند آنان را از صحنه خارج کند.

ماموستا رستمی افزود: هدیه دشمنان به مردم کردستان بمب‌های شیمیایی و کشتار دسته جمعی بود، مردم ما چهره واقعی دشمنان را شناخته و هرگز به آنان اعتماد نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: این کارنامه استان کردستان است و امروز نوبت مسئولان است که زمینه سعادت و رفع مشکلات و تبعیض‌ها را فراهم سازند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج انتخابات کردستان مردم کردستان امام جمعه سنندج مشارکت حداکثری دشمن از مشارکت ماموستا رستمی مردم کردستان ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان

به گزارش تابناک اقتصادی؛ سال ۱۴۰۲ در زیست بوم نوآوری و فناوری ایران،‌ سرشار از رویش ها و شکفتن ها بود. در این سال تحولات فراوانی در زمینه ی علم و فناوری در کشور رخ داد، این تحولات مسیر مشارکت شرکت های دانش بنیان و مردم را در عرصه ی تولید و رونق اقتصاد دانش‌بنیان هموار کرد. از این تحولات می توان به راه اندازی ستادهای جدید اقتصاد دانش‌بنیان تا اجرای آیین نامه جدید ارزیابی شرکت های دانش بنیان و....... اشاره کرد؛ این تغییر و تحولات درواقع نویدبخش دستاورد ها و توفیقاتی عظیم در آینده ای بسیار نزدیک است.

رشد چشمگیر و پرشتاب تعداد شرکت های دانش بنیان و افزایش حدود ۲۰۰ درصدی صادرات دانش بنیان کشور در یک سال اخیر، نشان دهنده بسترسازی مناسب، پویایی و رشد جهشی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و فضای مساعدی است که در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» در عرصه اقتصاد دانش‌بنیان کشور فراهم شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص شعار سال و رشد اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: باید به موضوعات جوان، علم و دانش توجه ویژه ای کرد. گیرایی و  انگیزه برای کسب اطلاعات علمی در یک جوان می تواند موثر در پیشرفت دانش بنیان باشد. با توجه به شعار سال، مشارکت مردم در جهش تولید و جذب نخبگان و استعدادها در شرکت های دانش بنیان مهم است. بنابراین باید در جهت رشد و توسعه ی  این شرکت ها حمایت لازم از آن ها صورت گیرد.

کیومرث سرمدی در ادامه تصریح کرد: عمده دغدغه ی مردم و مسئولین به خصوص مقام معظم رهبری موضوع معیشت و اقتصاد مردم است در واقع شعار امسال هم که مقام معظم رهبری آن را مشارکت مردم در تولید خواندند، حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف آوردن مردم پای کار و استفاده از علم و توان بالای آن هاست. در این شرایط جوانان با انگیزه و با استعداد، نخبگان و افرادی که توانایی بالایی دارند می توانند بیایند و رشد تولید را افزایش دهند. مردمی سازی اقتصاد کشور و جهش تولید و توسعه صنعتی کشور با مشارکت مردم، مبتنی بر توسعه ی اقتصاد دانش بنیان با دانش بنیان شدن صنایع بزرگ به کمک شرکت های تواتمند دانش بنیان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: باید توجه به بومی گزینی، داشته ها و توانمندی های داخلی و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره ی تولید به گونه ی حمایتی باشد یعنی تولید کننده به توسعه ی تولید داخلی تشویق شود، درواقع باید هم شرکت های دانش بنیان تولید کننده تشویق شوند و هم از طرفی وزارت خانه ها و ارگان های دولتی، بخش های خصوصی را مجاب کنند تا تولیدات شرکت های دانش بنیان را خریداری و استفاده نمایند. در این شرایط قطعا تولید کنندگان در رشد تولید و همچنین افزایش کیفیت تشویق می شوند.

 

دیگر خبرها

  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند