Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز مهمان برنامه‌های متنوع شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی هستند. خبرگزاری میزان - در ادامه پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه ۲۳ خرداد نیز برنامه‌های مختلفی به سمع و نظر مخاطبان رسانه ملی خواهد رسید.

 سعید جلیلی؛ ساعت ۲۰ شبکه یک

محسن رضایی‌میرقائد؛ ساعت ۱:۰۰ شبکه جام جم و ساعت ۱۹ رادیو جوان

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ ساعت ۲۰:۳۰ شبکه دو و ساعت ۲۲:۴۵ شبکه دو و ساعت ۲۲:۴۵ رادیو ایران

علیرضا زاکانی؛ ساعت ۱۷ شبکه چهار و ساعت ۱۸ رادیو ایران

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی؛ ساعت ۱۹ شبکه پنج

محسن مهرعلیزاده؛ ساعت ۱۸ شبکه سه

عبدالناصر همتی؛ ساعت ۲۱:۳۰ شبکه خبر

همچنین مناظره نمایندگان نامزد‌ها ساعت ۹:۰۰ از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در رادیو و تلویزیون از جمعه، هفتم خرداد ماه آغاز شده‌است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.   بیشتر بخوانید: متن کامل سومین مناظره ۷ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد

شبکه ملی تنظیم‌گری با حضور نهادهای ذیربط با محوریت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، شبکه ملی تنظیم‌گری ایران روز گذشته با حضور مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد.

طی ماه‌های گذشته، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری میزبان سلسله نشست‌هایی با موضوع نسبت‌یابی نهادهای تنظیم‌گر با دستگاه‌های حاکمیتی از دولت گرفته تا قوه قضاییه و حتی دیگر نهادهای تنظیم‌گر بود.

در این نشست‌ها که با حضور نمایندگان خود نهادهای تنظیم و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و قضایی از وزارتخانه‌های مختلف گرفته تا دیوان عدالت اداری برگزار شد، برخی چالش‌های موجود در تعامل نهادهای تنظیم‌گر با این دستگاه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مشخص شد که برخی از چالش‌های موجود در فضای تنظیم‌گری کشور از طریق ایجاد فضای گفتگو بین خود نهادهای تنظیم‌گر قابل حل است.

بر همین اساس ایجاد یک شبکه برای کنار هم نشاندن نهادهای تنظیم‌گر با نام «شبکه تنظیم گران ایران» و با محوریت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دستورکار دولت سیزدهم قرار گرفت.

به‌طورکلی دولت از محل پرداختن به این موضوع به دنبال بهبود ساختار تنظیم‌گری در کشور و رسیدن به کارآمدی بیشتر است، تا در سایه تعامل نهادهای تنظیم‌گر با یکدیگر، توسعه هم‌افزایی و جلوگیری از تداخلات اجرایی، شاهد تحقق یک دولت تنظیم‌گر واقعی در کشور باشیم.

این شبکه بستر لازم برای تعامل نهادهای تنظیم‌گر با یکدیگر در قالب یک شبکه واحد را فراهم می‌کند تا از یک طرف زمینه لازم برای حل تعارضات بین این نهادها ایجاد شود و از سوی دیگر امکان ایفای نقش دیده‌بانی بر قوانین و فعالیت‌های مرتبط با بحث تنظیم‌گری در کشور نیز فراهم شود.

جمعی از نهادهای ذیربط از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، نماینده بانک مرکزی و نمایندگانی از شورای رقابت، سازمان غذا و دارو، سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی، سازمان تنظیم مقررات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این رونمایی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم