Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوازی گفت:  در اردوی تیم ملی نیستم ولی اعتقاد دارم می‌توان از داشته‌ها بهتر استفاده کرد. مربی تیم ملی اسکوچیچ است و اوست که تصمیم می‌گیرد

محمد نوازی معتقد است ایران می تواند عراق را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کند.

به گزارش طرفداری، گفتگوی محمد نوازی و فرهیختگان را می خوانید:

فکر می‌کنید تیم ملی مقابل عراق هم پیروز خواهد شد؟

اگر این تیم‌ها را برای خودمان بزرگ نکنیم و بازیکنان اعتمادبه‌نفس خوبی داشته باشند، چراکه نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی اگر همان بازی‌ای را که نیمه دوم مقابل بحرین انجام داد در بازی با عراق تکرار کند، برای شکست این تیم کفایت خواهد کرد. تیم‌هایی مثل عراق یا بحرین در مقابل تیم ما خیلی بزرگ نیستند ولی گاهی از آنها برای خودمان حریفان قلدری می‌سازیم، درحالی‌که اصلا این‌طور نیست.

ولی نتایج قبلی باعث شد از این حریفان بترسیم.

درست است نتایج قبلی قابل‌قبول نبود ولی بار روانی آن باعث شد این تیم‌ها را حریفان خطرناکی تصور کنیم. درحالی‌که از نظر فنی و تاکتیکی چیزی نبودند. متاسفانه ایراد از خودمان است. بی‌جهت برخی رقبا را بزرگ می‌کنیم. همین تصور از بحرین باعث شد نتوانیم آن بازی‌ای که باید، در نیمه اول بازی مقابل بحرین به نمایش بگذاریم ولی بازیکنان به‌مرور به خودباوری رسیدند و متوجه شدند بحرین حریفی نیست که از او بترسند. ازاین‌رو معتقدم ما قبل از اینکه حریفان را برای خودمان بزرگ کنیم باید توانایی‌های خود را افزایش دهیم و خودمان را باور کنیم.

معتقدید بازی نیمه اول نتیجه روانی چند بازی قبل بود؟

تیم ایران بهترین بازیکنان را در اختیار دارد که هرکدام در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند. آنها بسیار خوب هستند و توانایی بهتر شدن دارند ولی حواشی‌ای که درمورد بازی با بحرین و حتی بازی با عراق ایجاد شد، کمی ذهن‌ها را درگیر کرده بود. این را می‌شد از بازی تیم ایران در نیمه اول دیدید ولی رفته‌رفته شرایط بهتر شد. رسانه‌ها و فضای مجازی نباید از این تیم‌ها به اسم تیم‌های بزرگ اسم ببرند. قبل از اینکه این حریفان را بزرگ بدانیم باید خود را هماهنگ کنیم تا تیم بزرگ ما برای بازی با چنین حریفانی دغدغه نداشته باشد.

ممکن است عراق هم مثل بحرین برای دفاع کردن به میدان بیاید و ما را به چالش بکشد؟

ما به بازی بحرین کار نداریم. در آن بازی آنها در زمین خودشان بودند و دوست داشتند برنده شوند، ازاین‌رو چون زورشان به تیم ما نمی‌رسید، بسته بازی کردند. همه دیدیم که حریف قدری نبود و استرس نیمه اول بی‌جهت بود. فکر می‌کنم اسکوچیچ می‌توانست ترکیب بهتر از این را بچیند تا در همان نیمه اول به گل برسیم و بازی باز شود ولی او تفکرات خاص خود را دارد. عراق هم ممکن است دفاع کند و ما باید راهکار لازم برای تغییر شرایط را داشته باشیم. قطعا اسکوچیچ ترکیب خاص این بازی را به میدان می‌فرستد تا عراق را وادار به حمله کرده و شانس گلزنی برای تیم‌مان فراهم کند.

فکر می‌کنید اسکوچیچ ترکیبی را که در بازی با کامبوج به میدان فرستاد، در بازی با عراق پیاده کند؟

ملاک ما بیشتر بازی با بحرین است، چون کامبوج حتی حریف تدارکاتی خوبی هم نبود. در بازی با بحرین بود که اسکوچیچ با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کرد و با انتقال حاج‌صفی از وسط به کنار زمین و در ادامه ورود قدوس به میدان شرایط را تغییر داد و سرعت بازی بالا رفت و به گل رسیدیم. ما باید با این نفرات به بازی سرعت دهیم که اگر چنین باشد، از این پس برنده‌ایم. اگر بازی نیمه دوم مقابل بحرین را مقابل عراق هم بازی کنیم، عراق هم حریف قدری برای این بازیکنان نخواهد بود.

اگر سرمربی تیم ملی بودید، با این نفرات چه ترکیبی را به میدان می‌فرستادید؟

من در اردوی تیم ملی نیستم ولی اعتقاد دارم می‌توان از داشته‌ها بهتر استفاده کرد. مربی تیم ملی اسکوچیچ است و اوست که تصمیم می‌گیرد. من هنوز مربی تیم ملی نشدم که بخواهم ارنج کنم ولی همچنان اعتقاد دارم با نفراتی که داریم می‌توانیم بهتر از این ارنج کنیم. بااین‌حال تغییرات انجام شد تا با استفاده از کناره‌های زمین و سرعت دادن به بازی به گل رسیده و با اقتدار پیروز شویم.

از تیم خودتان بگویید. پدیده چه شرایطی را در این تعطیلات سپری می‌کند؟

سعی کردیم با بازی تدارکاتی آمادگی بازیکنان را حفظ کنیم ولی کار سختی است. اصلا تعطیلات آن هم در چنین زمانی از مسابقات لیگ کار را سخت می‌کند. شرایط برای بازیکنان هم سخت است، آنها هم وضعیت بدی را تجربه می‌کنند. فشار تمرینات خسته‌شان می‌کند و دچار روزمرگی می‌شوند.

بازی بعدی‌تان مقابل استقلال است و حتما برایتان حساس است؟

انکار نمی‌کنم که این بازی برای من و همکارانم اهمیت دارد؛ چراکه استقلال تیم سابق‌مان است، در این تیم بزرگ شدیم و روزهای خوبی را سپری کردیم. اهمیت این بازی فقط از این جهت است، درغیر این‌صورت این بازی هم همچون همه بازی‌ها برای ما سه امتیاز دارد و برای برنده شدن به میدان می‌رویم. به هر حال تیم ما درحال‌حاضر پدیده است و به آن علاقه داریم. در طول فصل زحمت زیادی برای تیم پدیده کشیدیم و در این هفته‌های پایانی زمان برداشت است. امیدوارم با عملکردی قابل‌قبول از بازی با استقلال شروع دوباره‌ای داشته باشیم و در پایان فصل به جایگاه خوبی برسیم.

ادامه مسابقات را با توجه به تعطیلی به‌دلیل مسابقات تیم ملی چطور می‌بینید؟

دیگر روزهای پایانی تعطیلات است و همه تیم‌ها برای حفظ آمادگی خود تلاش کرده‌اند. ادامه بازی‌ها قطعا سخت است. همیشه هفته‌های پایانی سخت بوده و شرایط حساسی رقم می‌خورد. البته ما تقریبا جایگاه مطمئنی داریم، بااین‌حال برای کسب مقام بهتر و چند پله صعود همه تلاش خود را می‌کنیم.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی ایران - دانمارک؛ دیداری که از تاریخ فوتبال پاک شد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد نوازی نیمه اول تیم ملی عراق هم تیم ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۲-۲ به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

ما یک امتیاز‌ را زنده کردیم اما خواسته ما متفاوت بود. ناپولی قوی است، آنها را در یک مقطع فشرده ملاقات کردیم.

باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم، زیرا وقتی ناپولی توپ را در اختیار دارد، مطمئناً خطرناک است. ما توپ های زیادی از دست دادیم و آنها شوت های زیادی زدند. ما باید بهتر عمل کنیم، پنجشنبه مقابل تیم بزرگ دیگری بازی می کنیم.

من نمی دانم که آیا خستگی یک عامل موثر است یا خیر. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در خط میانی در اختیار نداریم. وقتی پاردس نیست، شما می توانید فقدان او را احساس کنید، اما ما باید بهتر عمل کنیم زیرا او نمی تواند همیشه در زمین باشد.

برای تامی آبراهام خوشحالم که موفق به گلزنی شد. امیدوارم لوکاکو و اسمالینگ را برای‌ بازی با لورکوزن داشته باشیم. در این چند هفته پیش رو به همه نیاز داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟