Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور معاونان و روسای ادارات شهرستانها، تاکید کرد: انتخابات عرصه حضور و اراده مردمی برای تعیین سرنوشت و مشارکت در فعالیت های ملی است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی جمعه این هفته نیز بار دیگر نشاط و حضور خود را در این عرصه مهم به رخ جهانیان می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با دعوت از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر، رسانه، کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده آنها به شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند برنده اصلی در انتخابات هستند و همانند گذشته مردم ایران اسلامی از این آزمون نیز سرافراز خارج خواهند شد.

فلاح گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری دولت جدیدی در کشور به روی کار خواهد آمد و این می تواند منشاء تحولات در جامعه و کشور شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه به روی کار آمدن مدیران جدید همراه با طرح ها و ایده ها و برنامه های جدید خواهد بود، افزود: این امر می تواند منشاء تحولات برای کشور و انقلاب باشد.

معاون توسعه منابع و مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست گفت: کارکنان و پرسنل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به لحاظ حقیقی شهروندی و حقوقی در جایگاه اداری باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور در کشور برگزار شود.

محمد لک زایی تاکید کرد: انتخابات عرصه بسیار مهمی برای اداکردن دین و وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب است و همه باید تلاش کنند تا این انتخابات با حضور حداکثری مردم بسیار پرشور و انقلابی برگزار شود.

در نشست شورای برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی برخی از ادارات شهرستانی همراه با اعتبارات مورد نیاز بررسی شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم

محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه -هشتم اردیبهشت- در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست و یکم امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران بدون ذکر نام کارگردان فیلم سینمایی «اقبال لاهوری» شاعر ملی و مشهور پاکستانی اظهار داشت: کارگردان در حال آماده‌سازی فیلم‌نامه است، تا قرارداد بسته نشود، اسمش را نمی‌آورم. بنیاد سینمایی فارابی در حال منعقد کردن قرارداد آن است و تا آخر سال و یا اوایل سال آینده اثر ساخته می‌شود، می‌خواهیم یک فیلم با کیفیت و خوب بسازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری ویژه برنامه‌های زبان فارسی ادامه داد: ما ۶ خانه فرهنگ در پاکستان از جمله لاهور، کراچی و کویته و دیگر شهرها داریم که باید تقویت شود. در این سفر، آقای رئیس جمهوری عنایت ویژه‌ای روی بحث گسترش فرهنگی در پاکستان داشتند و ان‌شالله این کار را به سرانجام می‌رسانیم.

وی گفت: در سریلانکا هم با استقبال بسیار بالای هنرمندان و اهالی فرهنگ آنجا روبه‌رو بودیم. چهار تفاهم‌نامه همکاری از پنج تفاهم دو کشور در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های رسانه‌ای، سینما، فرهنگی به معنای خاص خود و همچنین در زمینه تعاملات میان هنرمندان و برگزاری اجلاس‌های مشترک بود.

اسماعیلی اظهار داشت: در حال تجربه فضای ویژه‌ای در حوزه بین‌الملل هستیم، شاید برای اولین بار است که همزمان با حرکت در حوزه حل مسائل فرهنگی در داخل کشور، این دیپلماسی فرهنگی را به صورت برجسته پیش می‌بریم.

سفر به دو کشور همسایه در روزهای آینده

اسماعیلی گفت: در روزهای آینده نیز دو سفر به کشورهای منطقه خواهیم داشت، مقصد احتمالا جمهوری آذربایجان و یکی دیگر از کشورهای آسیای مرکزی است که برنامه‌های آن را هماهنگ می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری