Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@17:44:39 GMT

قیمت دلار ،سکه و طلا یکشنبه ۲۳ خرداد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۹۲۱

قیمت دلار ،سکه و طلا یکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز؛ با مشاهده جدول زیر می توانید از جدیدترین قیمت طلا، سکه و دلار در روز یکشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۰ باخبر شوید.

عنوان قیمت (به ریال) سکه بهار آزادی ۱۰۵,۴۸۰,۰۰۰  نیم سکه ۵۸,۵۰۰,۰۰۰ ربع سکه ۳۷,۹۵۰,۰۰۰  سکه گرمی ۲۳,۰۰۰,۰۰۰  طلای ۱۸ عیار ۱۰,۷۳۵,۰۰۰  انس طلا ۱,۸۷۷.۷۲ دلار آمریکا  ۲۴۰,۱۸۰ پوند ۳۴۱,۴۵۰  یورو ۲۸۱,۳۴۰  درهم امارت ۶۵,۴۱۰  لیر ترکیه ۲۸,۶۰۰  یوان چین ۳۷,۷۰۰  دلار کانادا ۱۹۸,۵۰۰ 

صفورا طالب زاده کد خبر: 1099182 برچسب‌ها ارز قیمت سکه بهار آزادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ارز قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید

به گزارش پارس نیوز ، روز گذشته (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز نخستین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سال جدید و البته ا ولین دور از فروش خودروهای برقی از عصر روز یکشنبه خبر داد.  

بر اساس اعلام این مقام مسئول "چهار خودروی وارداتی" که شامل دو خودروی برق، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، از عصر روز یکشنبه تا پایان روز سه‌شنبه و صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی عرضه شده است.  

حال بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در رابطه با این مرحله از عرضه‌ خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و  هونگچی EQM۵EV  برقی هستند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

متقاضیانی که در مرحله‌ اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) تا پایان روز  سه‌شنبه (ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه ۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند تا از طریق سامانه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir برای انتخاب یک اولویت از سبد محصولات عرضه شده اقدام کنند.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله صورت نمی‌پذیرد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس