Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت «گل» عربستان،  تیم فوتبال الهلال عربستان بدهی ۱۷۰ میلیارد تومانی خود را پرداخت کرد و بازیکنان این تیم، مشکلی برای ثبت قرارداد ندارند. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم با تسویه کردن بدهی اش مشکلی برای ثبت قرارداد موسی مارگا مهاجم سابق پورتو که به تازگی آن را به خدمت گرفته است ندارد و می‌تواند بازیکنان جدیدش را در لیست تیم ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار استقلال و الهلال طبق گفته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، اواخر شهریور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

اولین درخواست ژاردیم از الهلال؛ "۳ بازیکن جدید جذب کنید"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا