Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک ملی فوتبال دانمارک توضیحاتی کوتاه درباره حادثه دلخراشی که برای اریکسن در دیدار دانمارک مقابل فنلاند رخ داد، ارائه داد. خبرگزاری میزان - بعد از ظهر شنبه صحنه‌های ترسناکی در روز دوم رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ و در دیدار دو تیم دانمارک مقابل فنلاند رخ داد که موجب تاثر و ناراحتی بینندگان شد. دقایقی قبل از پایان نیمه نخست، کریستین اریکسن به طور ناگهانی و به دلیل ایست قلبی روی زمین افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با سراسیمگی بازیکنان دو تیم از دیدن این صحنه دلخراش، کادر پزشکی برای کمک به زمین هجوم آوردند. اریکسن قبل از آنکه با برانکارد به بیرون از زمین و بیمارستان انتقال داده شود، مدتی روی زمین بود. وی در نهایت به سرعت به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه پس از حدود دو ساعت اعلام شد که ستاره تیم دانمارک در وضعیت پایداری به سر می‌برد.

یا این وجود بازی به تعویق افتاد، اما تقریباً دو ساعت بعد و به دستور یوفا این دیدار از سر گرفته شد. فنلاندی‌ها در نهایت به لطف گل جوئل پویانپالو به پیروزی یک بر صفر دست یافتند.

مورتن بوسن، پزشک تیم ملی دانمارک، بعد از بازی با رسانه‌ها صحبت کرد و در آنجا توضیح داد که دقیقاً چه اتفاقی در زمین افتاده است.

" وقتی کریستین به زمین افتاد ما را به زمین دعوت کردند. نتوانستم آن زمان او را ببینم، اما خیلی زود مشخص شد که او روی زمین افتاده است. وقتی به آنجا رسیدیم، او به پهلو خوابیده بود و نفس می‌کشید. نبض را احساس کردیم، اما خیلی سریع نبض رفت و سپس عملیات احیای را انجام دادیم.

از پزشک ورزشگاه و بقیه خدمات اورژانس که کمک‌های زیادی کردند تقدیر می‌کنم. اریکسن قبل از انتقال به بیمارستان با من صحبت کرد. اکنون وضعیت او در پایدار است و امیدواریم که بتواند بهبودی کامل را بازیابد. "   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| اریکسن خاطره فو را زنده کرد؛ باز هم پای آزمایشات پزشکی باشگاه‌ها در میان است

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن مورتن بوسن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو یورو 2020 تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند

داریوش بلدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پس از بازدید از مناطق حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: در جاسازی در منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت با لحاظ ضوابط و قوانین انجام شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به رعایت ملزومات و ضوابط طرح هادی در مناطق روستایی بیان کرد: حق تفکیک منازل طبق ضوابط ۱۲۰ متر پیش بینی شده است که باید رعایت شود.

بلدی با بیان اینکه حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند، گفت: کمیته‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های روستای حادثه دیده شفت تشکیل می‌شود و در این کمیته نظر بر کاهش حق تفکیک را پیشنهاد خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بازنگری محدوده روستای امامزاده ابراهیم شفت ۳۵ هکتار ارزیابی شده است، افزود: سند بخشی از زمین‌های این روستا توسط بنیاد مسکن اخذ شده و مابقی هم با کمک بنیاد مسکن به صدور سند منتهی می‌شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: در احیا و بازسازی مجدد روستای امامزاده ابراهیم شفت باید ضمن توجه به رعایت دستورالعمل‌های علمی و فنی به گونه‌ای عمل شود که به بافت روستایی و سنتی آن لطمه‌ای وارد نشود.

کد خبر 6098469

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی