Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیستم برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هنوز به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است.

طبق فرمول قبلی و اعلامی در برنامه AFC قبل از آغاز مسابقات، تکلیف میزبان های مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده بود که به شرح زیر است:

استقلال(میزبان)- الهلال عربستان

استقلال تاجیکستان(میزبان)- پرسپولیس

النصر عربستان(میزبان)-تراکتور

شارجه(میزبان)- الوحده امارات

*جوسازی سعودی ها برای گرفتن میزبانی استقلال

هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم رسمی خود را درباره میزبانی ها بعد از اتمام مرحله یک شانزدهم نهایی اعلام نکرده و انتظار می رود در ماه آینده در جلسه AFC همه چیز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های سعودی حامی الهلال از ماه گذشته فشارهای خود را روی AFC آغاز کردند تا تلاش کنند میزبانی از استقلال گرفته شود و با خیال آسوده در زمین بی طرف بازی کنند.

مسئله بازی نمایندگان ایران و سعودی ها به دلیل اختلاف سیاسی با حضور تیم های کشورمان در مرحله گروهی در خاک عربستان به پایان رسید و سعودی ها در این زمینه بهانه ای ندارند.

به همین خاطر با ترفند جدید یعنی شیوع کرونا در ایران در تلاش هستند تا میزبانی استقلال را تحت الشعاع قرار دهند و AFC را قانع کنند تا تمام بازی ها را به صورت متمرکز برگزار کنند.

*پیشنهاد AFC به ضرر استقلال

از منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا  خبرهای بدی در این زمینه به گوش می‌رسد و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد به بهانه تداوم شرایط کرونایی و برگزاری مسابقات گروهی به صورت موفقیت آمیز به شکل متمرکز همین شکل از برگزاری بازی ها را ادامه دهد و مسابقات مرحله یک هشتم و یک چهارم متمرکز شوند.

در صورت قطعی شدن این تصمیم از سوی AFC در میان تیم های ایرانی استقلال به دلیل از دست دادن میزبانی متضررترین تیم می شود و این تصمیم به نفع پرسپولیس و تراکتور میهمان می شود چون نباید در زمین رقبای خودشان بازی کنند.  

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1524830

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندوی جام صفوی به میزبانی اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی پهناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نشست با رئیس فدراسیون تکواندو مقرر شد تا جام صفوی در رشته تکواندو و با حضور تیم های منتخب کشور و ورزشکاران کشوری به میزبانی اردبیل برگزار شود که به احتمال زیاد در این رویداد تکواندوکاران کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

وی برگزاری آبرومند جام صفوی در رشته کشتی در هفته های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فدراسیون تکواندو استان اردبیل که در رشته های رزمی همواره جزو افتخارآفرینان کشور است سربلند از این میزبانی بیرون آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار شد در سفر رییس فدراسیون به استان اردبیل در ماه آینده تفاهمنامه برگزاری جام صفوی در رشته تکواندو منعقد شده و ما در تابستان شاهد برگزاری این رویداد در دیار سبلان باشیم.

پهناور افزود: رشته تکواندو از رشته های مدال آور استان اردبیل محسوب می شود و قرار است با تلاش هیات تکواندوی استان و برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بتوانیم اردبیل را به پایگاه قهرمانی تکواندوی کشور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی هم به همت ورزش و جوانان و هم تلاش بخش خصوصی مهیا شده و انتظار می رود رویداد جام صفوی به میزبانی های دیگر این استان در رویدادهای ملی و بین المللی کمک کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال