Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان از ثبت نام 14 هزار و 583 دانش آموز کرمانی در آزمون استعدادهای درخشان ورودی پایه های هفتم و دهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین شفیعی ضمن اعلام این خبر گفت: برای ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان، 4 هزار و 889 دانش آموز دختر و 4 هزار و 892 دانش آموز پسر و در مجموع 9 هزار و 781 دانش آموز در استان ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزمون مدارس استعدادهای درخشان در ورودی پایه هفتم در 104 حوزه، شامل 47 حوزه دخترانه، 49 حوزه پسرانه و 8 حوزه مختلط با اجرای دقیق دستورالعمل های  بهداشتی در حال برگزاری است.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که آزمون مدارس استعدادهای درخشان برای ورودی پایه دهم جمعه 21 خرداد 1400، ساعت 9 صبح برگزار می شود، اظهار داشت: 2 هزار و 605 دانش آموز دختر و 2 هزار و 197 دانش آموز پسر و در مجموع 4 هزار و 802 دانش آموز در آزمون مدارس استعدادهای درخشان ورودی پایه دهم ثبت نام کرده اند، که این آزمون در 52 حوزه امتحانی شامل 24 حوزه دخترانه، 22 حوزه پسرانه و 6 حوزه مختلط، با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان کرمان مدارس استعدادهای درخشان ورودی پایه دانش آموز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند