Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: آقای رئیسی برای ریاست جمهوری، حضرات آیات اعرافی، سعدی و مومن برای خبرگان رهبری، محمد کوثری برای میاندوره‌ای مجلس تهران و فهرستی 21 نفره برای شورای شهر تهران با سرلیستی آقایان چمران و سروری مورد حمایت ما هستند.
به گزارش آریا، آقای غلامعلی حدادعادل در نشست خبری به اتفاق آقایان چمران و سروری در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این نشست با انتقاد از عملکرد دولت در هشت سال گذشته افزود: این عملکرد نادرست موجب دلسردی مردم شده است که امیدواریم در انتخابات پیش رو افرادی انتخاب شوند که دیگر شاهد این دلسردی نباشیم و روحیه نشاط و همبستگی بیشتری در مردم ایجاد شود.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با تشریح سازوکار انتخاب فهرست 21 نفره نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران، اسامی نهایی این 21 نفر را به این شرح اعلام کرد: مهدی چمران، پرویز سروری، احمد صادقی، جعفر بندی شربیانی، جعفر تشکری هاشمی، حبیب کاشانی، حجت الاسلام سید محمد اقامیری، زهرا شمس احسان، سوده نجفی، سید احمد علوی، علی اصغر قائمی، علیرضا نادعلی شهرستانکی، محمد آخوندی، مهدی اقراریان، مهدی بابایی، مهدی پیرهادی، مهدی عباسی، میثم مظفر، ناصر امانی، نرجس سلیمانی و نرگس معدنی پور.
حدادعادل افزود: در میان این 21 نفر که 15 نفرشان امروز در این جلسه حضور دارند 95 درصد سابقه کار اجرایی، 50 درصد تحصیلات فنی و مهندسی، 50 درصد تحصیلات علوم انسانی، 65 درصد درجه دکتری، 35 درصد کارشناسی ارشد دارند و 62 درصد زیر 45 سال هستند که گواه جوانگرایی این فهرست است.
وی گفت: چهار نفر زیر 40 سال هستند، 55 درصد سابقه مدیریت شهری دارند، 5 نفر مدیرعامل سازمان‌های مهم شهری بودند، سه نفر سابقه عضویت در شورای شهر و یک نفر سابقه نمایندگی مجلس را دارند، دو نفر معاون شهردار بودند، یک نفر از شورایاری‌ها بوده است و دو نفر سابقه شهرداری منطقه را دارند.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: چهار نفر بانوان هستند و از مجموع این 21 نفر 10 نفر به خانواده شهدا تعلق دارند.
حدادعادل گفت: نامزد مورد حمایت ما در انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رئیسی است که ما به این موضوع افتخار می‌کنیم و امیدواریم حضور ایشان موجب ایجاد روحیه نشاط و همبستگی بیشتر در جامعه شود.
وی افزود: برای انتخابات میاندوره‌ای خبرگان رهبری نیز نامزد‌های معرفی شده جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را نامزد‌های شورای ائتلاف می‌دانیم و ما این امر را به اهلش سپرده ایم و بر همین اساس حضرات آیات آقایان اعرافی، سعدی و مومن (فرزند مرحوم آیت الله مومن عضو فقید شورای نگهبان) مورد حمایت ما هستند.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران نیز سردار محمد کوثری را معرفی می‌کنیم.
حدادعادل افزود: در ترکیب 21 نفره شورا‌ها نیز حجت الاسلام آقامیری روحانی است که تحصیلات حوزوی و دانشگاهی دارد و ایشان متخصص رشته عمران و زلزله شناسی هم هستند که تحصیلات عالی حوزوی هم دارند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مظلوم نمایی برخی نامزدان در مناظرات نتیجه‌ای داشته است؟ گفت: متاسفانه برخی با مظلوم نمایی و توهین و تهمت به آیت الله رئیسی مقاصدی داشتند که خوشبختانه بعد از سه مناظره آن‌ها به خواسته خود تاکنون نرسیده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نامزدان شورای ائتلاف انتخابات رئیس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات