Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:18:37 GMT

صعود عراق قطعی شد؛ دیدار تشریفاتی مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۲۷۵۴

صعود عراق قطعی شد؛ دیدار تشریفاتی مقابل ایران

به گزارش ایرنا، با شکستی که لبنان مقابل کره جنوبی متحمل شد؛ صعود تیم ملی فوتبال عراق به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین قطعی شد و دیدار آنها مقابل ایران در روز سه شنبه تشریفاتی خواهد بود.

عراق اگر در هفته پایانی مقابل ایران شکست بخورد با ۱۱ امتیاز به جدول تیم‌های دوم خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق اکنون ۱۷ امتیاز دارد اما اگر به جدول تیم‌های برود، دو برد آنان مقابل کامبوج حذف شده و ۱۱ امتیازی می‌شود. در این جدول قرقیزستان چهار امتیازی است و در بهترین شرایط هفت امتیازی می‌شود. لبنان هم با ۱۰ امتیاز به کار خود پایان داد و اردن نیز در صورت شکست استرالیا ۱۱ امتیازی می‌شود اما تفاضل این تیم در مقایسه با عراق بسیار پایین‌تر است و تنها روی کاغذ باید برای آنها شانسی قائل بود تا بتوانند بالاتر از عراق قرار بگیرند.

حال باید شاگردان سرچکو کاتانتس در مقابل ایران چه نمایشی خواهند داشت و با چه آرایش و روحیه‌ای پا به میدان می‌گذارند. آنها به احتمال زیاد با تمام توان وارد زمین می‌شوند و با آسایش و راحتی بیشتری مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در گروه سوم از هفت بازی برگزار شده ۱۵ امتیاز به دست آورده است و باید روز سه شنبه در ورزشگاه خلیفه‌ی بحرین، آخرین دیدار خود در این مرحله را از ساعت ۲۱ به وقت تهران مقابل عراق برگزار کند.

برچسب‌ها تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی عراق سرچکو کاتانتس پروندهٔ خبری مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی عراق تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی عراق سرچکو کاتانتس مقابل ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال در لالیگا مطرح شده است. 

رئال که فردا ساعت 17:45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد بارسا در زمین خیرونا (ساعت 20) امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نبود رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار می‌کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است و از سوی دیگر فاصله زمانی تا بازی بارسا-خیرونا نیز مشکل ساز است.

مارکا نوشته است که باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی نیز جشنی در میدان سیبلس برگزار نشود و به این ترتیب بازیکنان بعد از اتمام بازی با کادیز راهی منزل خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم