Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:55:08 GMT

بیانیه طوفانی همتی در مناظره آخر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۲۸۴۷

بیانیه طوفانی همتی در مناظره آخر

سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز؛ شنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع دغدغه های مردم برگزار شد.

عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در ابتدای مناظره سوم به ارائه تصویری از دولت خود پرداخت و اظهار کرد: در ارتباط با بحث امروز باید اشاره کنم که بدون افزایش رشد اقتصادی تا حداقل پنج درصد نمی‌شود معضل بیکاری را حل کرد یا اشتغال ایجاد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون سرمایه گذاری اساسا رشد اقتصادی معنا ندارد.

همتی در بخش پایانی مناظره اظهار کرد: براندازان خارجی و تندرو‌های داخلی من را تخریب کردند. برخی از کار‌های آقایان حاضر در جلسه را هم گردن من انداختند، اما من چیزی نگفتم. همه آقایان حاضر در اینجا می‌دانند که من با دستان تقریباً خالی در برابر ترامپ جنگیدم، اما به روی خود نمی‌آورند چرا که باید تخریب کنند.

وی افزود: من دو ساعت پیش از ثبت‌نام در وزارت کشور حاضر شدم. آقای روحانی رییس جمهوری خوبی در دوران تعامل بود، اما هیچکس نمی‌دانست که در دوران جنگ اقتصادی چگونه عمل خواهد کرد. هیچکس ترامپ و کارهایش را پیش‌بینی نمی‌کرد. تیم ناهماهنگ اقتصادی و سنگ‌اندازی برخی از تندرو‌ها در داخل باعث این وضعیت شد. اما وقتی بنزین گران می‌شود رییس‌جمهوری نباید در این شرایط بخندد و بگوید من صبح شنبه فهمیدم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: سه سال است که آقایان دارند تخم یأس و ناامیدی می‌کارند و می‌گویند رای شما هیچ اهمیتی ندارد. تندرو‌های داخلی و براندازان خارجی از شما می‌ترسند، چون بازی آن‌ها بهم می‌خورد.

همتی افزود: با جوانان ما چه کردید که از شعار رای من کو؟ به رای بی رای رسیدند؟ ما در انتخاب‌های خود اشتباه کردیم، اما باعث نمی‌شود اگر زمین خوردیم دیگر بلند نشویم.

وی یادآور شد: نمی‌گذارم کسی به خاطر معیشت شرمنده خانواده خود شود. این کاری است که من بلدم. از تاج‌زاده و جنیدی تا صفایی فراهانی تا آذری جهرمی از مسجدجامعی و ظفرقندی تا محمدجواد ظریف همه می‌توانند کنار من باشند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: من هیچ ترسی ندارم نه برادرانم فاسدند نه همسر و فرزندانم. به هیچکس باج نداده و نخواهم داد. روز انتخابات بزنید زیر میز و نگذارید ۲۸ خرداد بشود ۲۸ مرداد. قدرت خود را به همه کسانی نشان دهید که می‌گویند اگر مشکل دارید بگذارید و بروید. اینجا وطن ماست.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس