Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ دیاباته تا 9 تیرماه با استقلال قرارداد دارد و مطابق این قرارداد به نظر می رسد بعد از این تاریخ می تواند از استقلال جدا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز‌هایی که هواداران استقلال پیگیر خبر‌های بازگشت شیخ دیاباته به ایران هستند، یک خبر می‌تواند نگرانی آن‌ها را دو چندان کند.

ماجرا از این قرار است قرارداد دیاباته با استقلال در پایان ماه ژوئن تمام می‌شود و بنابراین او تا نهم تیرماه با این باشگاه قرارداد دارد و از آن به بعد می‌تواند با هر تیمی که خواست قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته وقتی با استقلال قرارداد امضا کرد که در ایران خبری از کرونا نبود و قاعدتا باید لیگ تا تیرماه به پایان می‌رسید، اما حالا شرایط به کلی تغییر کرده چرا که احتمالا لیگ برتر تا پایان مردادماه ادامه دارد و مهاجم اهل مالی استقلال می‌تواند در میانه راه تیم را رها کند.

اما در این بین فیفا برای اینکه کرونا شرایط خاصی را به فوتبال حاکم کرده و زمان پایان فصل فوتبالی بسیاری از کشور‌ها را تغییر داده، قوانینی وضع کرده که قرارداد یک بازیکن با پایان فصل فوتبالی به پایان برسد نه طبق توافق قبلی، اما به نظر نمی‌رسد این موضوع در مورد شیخ دیاباته صدق کند. چیزی که این وسط مربیان استقلال را نگران کرده این است که قرارداد دیاباته با استقلال ماه به ماه بوده و او به ازای هر ماه دستمزد خود را دریافت می‌کند و به همین دلیل احتمالا در پایان ماه ژوئن می‌تواند این تیم را ترک کند چرا که در قرارداد او دستمزدی برای ماه‌های بعد نوشته نشده است.

در روز‌هایی که استقلالی‌ها پیگیر بازگشت دیاباته هستند، این موضوع که قرارداد دیاباته در پایان بازی با گل گهر به پایان می‌رسد و او حداکثر دو بازی در اختیار استقلال خواهد بود، یک شوک جدید به هواداران استقلال است.

اگرچه در قرارداد اصلی شیخ دیاباته و استقلال در بند دوم و در بخش مدت قرارداد نوشته شده قرارداد از ۱ جولای ۲۰۱۹ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به مدت دو فصل فوتبالی اعتبار دارد و استقلال می‌تواند طبق همین بند دیاباته را تا پایان فصل فعلی که مرداد ماه به پایان می‌رسد، نگه دارد، اما دردسر استقلال از جایی شروع می‌شود که در قرارداد سال دوم دیاباته دستمزد او به شکل ماهیانه پیش بینی شده که آخرین دریافتی او ۳۵ هزار دلار برای ماه ژوئن ۲۰۲۱ است که این ماه ۹ تیر به پایان می‌رسد.

برخی آپشن‌های قرارداد دیاباته با استقلال را یک بار دیگر مرور کنیم:

به نظر می‌رسد استقلال هرچه زودتر باید با شیخ دیاباته یک توافق جدید و تفاهم تازه داشته باشد و این بازیکن را تا پایان فصل فوتبالی حفظ کند، اما مشکل اینجاست که استقلال بار‌ها بند ۶۰ روز تعویق را رد کرده و تا به حال چند مرحله شیخ دیاباته می‌توانسته یک طرفه قراردادش را با استقلال فسخ کند. معلوم نیست در این مدت آیا متممی بابت جبران این تعویق‌ها به قرارداد اضافه شده یا نه، اما هر چه هست کادر فنی استقلال اطمینان ندارد از ۹ تیر به بعد می‌تواند روی شیخ دیاباته حساب باز کند یا نه؟

 

طرفدرای

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران هوادران استقلال لیگ برتر قرارداد دیاباته پایان می رسد فصل فوتبالی شیخ دیاباته پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد