Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی  با اشاره به شعار امسال  هفته جهاد کشاورزی تحت عنوان جهادکشاورزی، پشتیبانی از تولید، امنیت غذایی از  افتتاح و بهره‌برداری از ۷۳ طرح ملی و استانی همزمان با هفته جهاد کشاورزی در آذربایجان شرقی خبر داد و  گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های آب و خاک، باغبانی، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، شیلات و آبزیان، امور دام، زراعت و امور عشایر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ۳۴ پروژه استانی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان، ۳۹ پروژه ملی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان همچنین یک ابرپروژه ملی تحت عنوان بهره‌برداری از ۱۰ هزار هکتار شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی در قالب آب‌های مرزی است که با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، افزود: با این اقدام حدود ۱۰ هزار هکتار اراضی در شهرستان‌های مرند، جلفا، خداآفرین و ورزقان تحت شبکه فرعی آبیاری و سیستم آبیاری قطره‌ای و بارانی در نیمه تیرماه مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت که اقدام مبارکی است که این پروژه‌ها از آن دسته مگاپروژه‌های ایجاد زیرساخت و امور زیربنایی استانی می‌باشند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم یک‌هزار و ۲۵۸ نفر و یک‌هزار و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم را فراهم کرده است و یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

او  گفت: بخش کشاورزی از جمله ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی کشور محسوب می‌شود.

فتحی گفت: همه تلاش خدمتگزاران در این سازمان بر تحقق محور‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در زیربخش‌های کشاورزی و اقتصاد مقاومتی برای نیل به خودکفایی در محصولات اساسی و تحقق فرمایشات ایشان در راستای جهش تولید است.

او با بیان اینکه در طول این هفته برنامه‌های مختلفی خواهیم داشت، گفت: در این فرصت به تمام کشاورزان ، تولیدکنندگان ، بهره‌برداران بخش کشاورزی ، کارشناسان ، مدیران و تشکل‌های بخش کشاورزی خداقوت عرض می‌کنم که در همکاری و هماهنگی با همدیگر در جهت امنیت غذایی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بخش کشاورزی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی