Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز، دومین قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا دنده ای، کوییک. اس و ساینا. اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۳۰۸ هزار و ۶۹۰ نفر شرکت کردند که ۳۰۴ هزار و ۱۹۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۲۵ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۵۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۱۰ هزار دستگاه خودرو تیبا ۲ عرضه می‌شود، علاوه بر این ۶ هزار دستگاه تیبا صندوقدار، ۶ هزار دستگاه ساینا دنده ای، هزار دستگاه کوییک. اس و ۲ هزار دستگاه ساینا. اس عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دوشنبه ۲۴ خرداد در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1524828

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سایپا خودرو خودروسازان بازار خودرو طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی هزار دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سرود‌های «دانش» از اصفهان، «ایران من» از گلستان، «بازی‌های محلی» از کرمان، «ایران سرافراز» از تهران، «خوشا غریاز دهکرد» از چهارمحال و بختیاری، «خاک مهرآیین» از قم و «فداکار» از هرمزگان، هفت گروه برگزیده بخش آزاد هستند.

همچنین سرود‌های «عهد و پیمان» از چهارمحال و بختیاری، «قالی بافی» از کرمان، «دنیای قشنگ» از یزد، «خلیج فارس» از هرمزگان، «مرغ آمین» از مرکزی، «آیه‌ی گیلانه» از گیلان، «ایران من» از قزوین، «جان جانان» از زنجان، «غم سیستو» از سیستان و بلوچستان، گروه‌های برگزیده بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

بر اساس این خبر، دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله استانی آن در ۲۹ استان کشور از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۲ شروع و تا نیمه اسفند به طول انجامید.

در دومین دوره این رویداد هنری بیش از ۱هزار و ۱۱۱ گروه سرود در دو بخش کانونی و آزاد و حدود ۲۰هزار کودک و نوجوان حضور پیدا کردند.

بر همین اساس پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه مرکزی، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ هیئت انتخاب شامل هادی ربیعی مدرس سرود، علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون استان فارس، عزیزه ریحانی‌منفرد کارشناس هنری استان زنجان، مجتبی حاذق مدیر آفرینش­های ادبی و هنری و آذر مشهدی کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون داوری اولیه آثار را انجام دادند.

بر اساس این خبر، به منظور اصلاح اجرا‌های پایانی برای حضور در مرحله کشوری، به گروه‌­های برگزیده مشاوره‌های تخصصی از سوی افراد صاحب‌نظر ارائه می‌شود.

مراسم پایانی دومین جشنواره ملی سرود کانون قرار است در تیر سال جاری هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان (۱۶ گروه منتخب) به همراه مربیان همراه و سرپرست گروه برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • استارت سرد خودروسازی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول