Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@21:05:47 GMT

صعود عراق قطعی شد، بازی با ایران تشریفاتی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۰۶۶

صعود تیم ملی عراق به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطعی شده و بازی این تیم مقابل تیم ملی ایران برای عراقی ها تشریفاتی خواهد بود

با نتیجه ای که در بازی لبنان و کره جنوبی به دست آمد، صعود عراق به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی قطعی شد.

به گزارش طرفداری، لبنان مقابل کره جنوبی شکست خورد تا صعود تیم ملی فوتبال عراق به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که اگر تیم ملی عراق مقابل ایران شکست هم بخورد، همان 17 امتیازی می ماند و با توجه به اینکه در قیاس با تیم های دوم باید امتیازات مقابل تیم آخر گروه را در نظر نگرفت، 6 امتیاز از عراق بابت دو پیروزی مقابل کامبوج کم می شود و آن ها باز هم با 11 امتیاز به مرحله بعدی می روند.

آن هم در شرایطی که در جدول تیم های دوم گروه ها، قرقیزستان چهار امتیازی بوده و در بهترین شرایط هفت امتیازی می‌شود. لبنان با 10 امتیاز به کار خود پایان داد و اردن نیز در صورت شکست استرالیا 11 امتیازی می‌شود. هرچند تفاضل اردن در مقایسه با عراق بسیار پایین‌ است و تنها روی کاغذ باید برای آنها شانسی قائل بود تا بتوانند بالاتر از عراق قرار بگیرند.

از این رو به نظر می رسد صعود عراق به مرحله بعدی قطعی است اما تردیدی وجود ندارد کاتانچ و ملی پوشان عراق با تمام وجود مقابل ایران بازی کرده و بهترین نمایش خود را ارائه خواهند داد.

تیم های ملی ایران و عراق باید روز سه شنبه از ساعت 21 به مصاف هم بروند.

 

بیشتر بخوانید:

انتخابی جام جهانی | باخت لبنان مقابل کره جنوبی به نفع ایران شد

 

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عراق به مرحله بعدی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد