Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع باشگاه منچسترسیتی به دلیل ابتلا به کرونا شانس حضور در مسابقات یورو را از دست داد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت فدراسیون فوتبال پرتغال، در حالی که تنها چند روز به اولین بازی تیم ملی پرتغال در مسابقات یورو باقی مانده است، سایت فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد ژائو کانسلو به دلیل ابتلا به کرونا از تیم ملی پرتغال خط خورده است و جای خود را به دیگو دالو خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دالو به زودی به تیم ملی پرتغال در بخارست ملحق خواهد شد تا برای اولین بازی تیم ملی کشورش در یورو آماده شود.

بنا به پروتکل های کرونایی یوفا در مسابقات یورو تمام بازیکنان و کادر فنی تیم ها باید دائما تحت تست کرونا قرار بگیرند و ژائو کانسلو نیز روز شنبه تست کرونا داده و صبح امروز نتیجه آن مثبت اعلام شده است. به جز کانسلو نتیجه تست سایر بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پرتغال منفی بوده است.

کانسلو در مسابقات این فصل درخشش خوبی در منچسترسیتی داشت و امیدوار بود بتواند در کنار تیم ملی کشورش نیز از عنوان قهرمانی مسابقات یورو دفاع کند. با این وجود حال باید در خانه دوران قرنطینه را سپری کند و از تلویزیون شاهد تلاش هم تیمی های خود باشد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال مسابقات یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال

دریافت 35 MB کد خبر 6096846

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است