Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:53:48 GMT

تشریح آخرین وضعیت آب و هوای مازندران در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۴۰۴

تشریح آخرین وضعیت آب و هوای مازندران در هفته جاری

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به وضع هوای استان مازندران، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز یکشنبه‏ ۲۷ خرداد، در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، نیمه ابری گاهی با افزایش ابر بویژه در مناطق غربی با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد بوده و در ارتفاعات، صاف تا نیمه ابری در اواخر روز و شب با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضع هوای استان مازندران، اظهار کرد: در روز دوشنبه‏ ۲۸ خرداد، وضعیت جوی در مناطق ساحلی و جلگه ای، نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار پراکنده،  بتدریج کاهش ابر و در ارتفاعات، صاف تا نیمه ابری در بعدازظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: از روز سه ‏شنبه تا پنجشنبه ۲۵ تا ۲۷ خرداد، اسمان استان، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در مناطق ساحلی و جلگه ای با احتمال مه صبحگاهی همراه است.

اسدی گفت:  بیشینه دما در مناطق غربی بین ۲۸ تا ۳۱ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۱ تا ۳۵ درجه سلسیوس  است.

وی افزود: در روز جمعه ۲۸ خرداد، آسمان صاف تا نیمه ابری، از بعدازظهر به تدریج با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد همراه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تغییرات آب وهوایی صاف تا نیمه ابری رگبار پراکنده افزایش ابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پایداری هوا در مازندران
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران