Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین با پیروزی کره جنوبی برابر لبنان، صعود عراق به دور بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی قطعی شده است.در صورت کسر ۶ امتیاز از عراق به علت پیروزی مقابل کامبوج در بازی رفت و برگشت، این تیم با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل ۴+ در بین پنج تیم برتر دوم قرار می‌گیرد چرا که وضعیت بهتری نسبت به تیم‌های دوم گروه‌های F، H، G خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اگر در گروه G، ویتنام صدرنشین شود، امارات به عنوان تیم دوم امتیاز کمتری نسبت به عراق دارد و اگر امارات صدرنشین شود، ویتنام با امتیاز مشابه، تفاضل گل کمتری نسبت به عراق خواهد داشت.

 بنابراین از همین حالا صعود عراق به عنوان یکی از تیم های دوم قطعی شده است. شاگردان کاتانچ در صورت تساوی و برد برابر ایران به عنوان تیم اول صعود خواهند کرد و با شکست برابر ایران هم دوم خواهند شد.  این در حالی است که شکست ایران برابر عراق به معنای حذف تیم ملی خواهد بود و شاگردان اسکوچیچ باید به دنبال کسب 3امتیاز برابر عراق باشند تا بدون توجه به سایر رقابت‌ها صعود خود را قطعی کنند. هر چند ایران شانس زیادی دارد تا با کسب تساوی هم صعود کند.

کد خبر 607227 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو همانند ماه‌های گذشته رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه «مه» رامنتشر کرد که ثبت امتیازات مسابقات بین المللی موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد و در میان المپین ها، ناهید کیانی با یک پله صعود جای «جید جونز» قهرمان پرآوازه جهان را در رده دوم گرفت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با جمع امتیازات ۳۲۵.۵۲ امتیاز و بدون تغییر در رده ششم رده بندی ایستاد. در همین وزن ابوالفضل زندی با کسب ۲۱۵.۳۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم جهان قرار گرفت. متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، با ۲۰۰.۴۰ امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه ۴۸ جهان قرار دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری مرد المپیکی ایران با ۲۴۸.۷۵ امتیازو بدون تغییر در رده نهم ایستاد؛ میرهاشم حسینی با کسب ۱۳۱.۲۵ امتیاز و یک پله صعود در رده بیست و یکم جای دارد. آرین سلیمی دیگر المپین ایران با ۱۷۵.۵۶ امتیاز و بدون تغییر در رده بیست و یکم وزن ۸۰+ کیلوگرم، جای دارد.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده دختر المپین ایران با ۲۳۱.۷۵ امتیازدر رده نهم ایستاده است. سوگند شیری قهرمان جهان با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رده سی و دوم قرار دارد؛ غزل سلطانی با کسب ۱۰۱.۴۷ امتیازدر جایگاه ۴۷ قرار گرفت. سعیده نصیری هم با ۵ پله صعود و کسب ۸۴.۶۲ امتیاز در رده ۶۲ قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دختر المپیکی ایران با کسب طلای تورنمنت آزاد صربستان و ارتقای امتیازاتش به ۴۲۶.۴۳ امتیاز، با یک پله صعود در جایگاه دوم جای گرفت. در وزن ۶۷- کیلوگرم ساغر مرادی با کسب ۹۶.۱۶ امتیاز در رتبه ۴۶ ایستاد؛ سیده نرگس میرنوراللهی با ۹۳.۸۴ امتیاز در رده ۴۷ و ملیکا میرحسینی با کسب ۹۳.۰۹ یک رده بالاتر از میرنوراللهی در این وزن قرار گرفته است. در وزن ۶۷+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با ۶۳.۱۴ امتیاز در رتبه ۵۱ رنکینگ المپیکی قرار دارد.

کد خبر 849299 برچسب‌ها ویژه ورزشی تکواندو

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • صعود ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی صعود کرد
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی
  • صعود «ناهید کیانی» به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس