Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری پویش بزرگ «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات توسط کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد برگزار شد.

وی افزود: بسیجیان هنرمند شهرستان پارس آباد اقدام به نوشتن شعار (من رای می‌دهم)  بر روی خودرو‌های هموطنان نموده و رانندگان نیز خودرو‌های خود را با ارادت به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و در جهت تشویق مردم به حضور در انتخابات مزین به اینگونه شعار‌ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: حضور در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.

نوری گفت: حضور مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و کلیه اقشار و هنرمندان نیر به‌صورت پرشور و گسترده در انتخابات پیش‌روشرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن نوری فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل در کنار کلزا، سویا، کنجد و آفتابگردان از جمله محصولات خانواده دانه های روغنی هستند که در شمال استان به زیر کشت می روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود