Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:39:52 GMT

مسوول جدید بسیج رسانه آذربایجان‌غربی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۶۱۹

مسوول جدید بسیج رسانه آذربایجان‌غربی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، مسوول جدید بسیج رسانه آذربایجان‌غربی طی مراسمی باحضور مسوولان استانی معرفی شد.

سرهنگ تقی نجمی در آیین تودیع و معارفه مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار داشت: خرمشهر سیاسی دیگری در 28 خرداد 1400 روی می‌دهد، که این حماسه باعث ناامیدی دشمنان و شادی دلسوزان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهم‌تر از انتخاب، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است، افزود: دشمن سعی در کم جلوه دادن انتخابات و مایوس و بی تفاوت کردن مردم دارد ولی با درایت، بصیرت و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای ماندگار از ملت بزرگ ایران خلق می‌کنیم.

ناصرخدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به انتخابات و شدت مانور رسانه در فرصت باقی مانده گفت: امید است با تمام ظرفیت و قدرت هر چه بیشتر در جهت جذب مشارکت حداکثری اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات۱۴۰۰ باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم شود تا حضور حد اکثری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در این عرصه مسئولیت و نقش اساسی دارند، و باید از توان رسانه ها در جهت تحکیم نظام و رفع موانع استفاده کنیم. 

در ادامه این مراسم حسین عبدالهی مسئول سابق بسیج رسانه آذربایجان‌غربی به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت خود در این سازمان پرداخت و ادامه داد: راه‌اندازی کانون‌های مهاباد، خوی، سازمانی کردن فعالیت کانون ارومیه و همچنین اعطای حکم به اعضای هیئت اندیشه ورز از مهمترین اقدامات بسیج رسانه طی این دوره بود.

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امید است با همت دو چندان بتوانیم مسیر را طی کنیم، گفت: در زمینه جذب، سازماندهی، عرصه های نقش آفرین و تعامل با سازمان ها تلاش خواهیم کرد.

پاشار کافی‌مولا با اشاره به اینکه بسیجیان، دریایی از روحیه ایثار و اخلاص هستند، اذعان داشت: در راستای تقویت روحیه جهادی در استان، ارتباط مستقیم با اصحاب رسانه ادامه دارد و در خدمت این قشر خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسولین است، اضافه کرد: امید است در جهت اجرای مطالبه رهبری که ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در جامعه است بتوانیم قدم برداریم.

در انتهای این مراسم از خدمات سرهنگ حسین عبدالهی تقدیر و یاشار کافی مولا به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب و معارفه شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی رسانه بسیج ارومیه بسیج رسانه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 

ظهر امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور؛ ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس، دکتر جابر ثوابی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و شورای اجرایی هلال احمر سلماس در محل فرمانداری این شهرستان آئین تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید جمعیت هلال احمر سلماس برگزارشد؛   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حکم حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی؛ از حجت رستمی مدیر امور اجرایی پیشین جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس تکریم و مهدی رضایی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر این شهرستان معارفه شد.   ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس گفت:برخی از افراد این توفیق را پیدا می‌کنند که مدتی از عمر خود را به خدمتگزاری مردم مشغول شوند و شرایط به‌گونه‌ای برای این افراد فراهم می‌شود که در چارچوب نظامی که احکام حیات بخش و فروزان اسلامی در آن حاکم است، تحت لوای قرآن کریم و درس گرفتن از زندگی ائمه اطهار (ع) خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.   کاظمی در تقدیر از فعالیت‌های هلال احمر و داوطلبان این جمعیت افزود: شاهد حضور هلال احمر در صحنه‌های سخت از جمله زلزله، سیل و ... بودیم و دیدیم که نیرو‌های هلال احمر چگونه به داد مردم رسیدند و اگر پای کار نبودند بی‌شک تلفات بسیاری داشتیم. هلال احمری‌ها ناجی جان مردم هستند و انسانیت را معنی کرده اند و کار‌ها را بدون ادعای پیروزی انجام می‌دهند. هلال احمر نهادی است که در سخت‌ترین شرایط حضور پیدا می‌کند و هر جا که گرفتاری است داوطلبان هلال احمر حضور دارند.

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان