Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:29:50 GMT

تمبک هایی که اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۶۴۲

تمبک هایی که اهدا شد

اختتامیه اولین جشنواره تمبک نوازی یادمان استاد فقید حسین تهرانی در موزه دکتر معین و امیر جاهد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این برنامه با حضور محمد اسماعیلی (نوازنده تمبک)، میلاد کیایی (نوازنده سنتور)، داود یاسری (نوازنده تمبک)، شهرام صارمی (نوازنده کمانچه)، سعید حسین پور( مدیر جشنواره)، سبحانی (مدیر موزه دکتر معین و امیر جاهد)بیدگلی (مدیر آموزش) و جمعی از هنرمندان موسیقی جمعه بیست و یکم خردادماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برگزیدگان جوایز گروه‌های سنی الف، ب و ج به شرح زیر است:

برگزیدگان گروه سنی الف: مانی وکیلی نفر اول از تهران/ رضا گرجی نفر دوم مشترک از تهران/ کسرا افروغ نفر دوم مشترک از اهواز/ امیرحسام قره خانی نفرسوم از تهران/ سهیلا پیراسته نفرچهارم از نجف آباد/ امیر سام حسین‌پور نفرپنجم از قزوین/

برگزیدگان گروه سنی ب: زهرا صبری نفر اول از تهران/ مسعود سبزی زاده نفردوم از رامهرمز/ محدثه کاکاوند نفرسوم از ورامین/

برگزیدگان گروه سنی ج: سیدمحمد سکاک نفر اول از تهران/ آرمین خوشکلام نفردوم از رامهرمز/بابک طالب‌زاده نفرسوم از اهواز

هیات داوران جشنواره هنرمندان عبارت بودند از اکبر عزیزی، داوود یاسری، مسعود پور سید احمد، سعید حسین پور، عادل تاجیک، امیر حسین عرب، سیاوش آریا منش و وصال صالحیان.

جوایز و هدایای برگزیدگان و داوران شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار، هدایای نقدی و اهدای ساز تمبک بود.



انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند