Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:26:36 GMT

کاهش ۱۰ درصدی جرائم با اجرای طرح های پلیسی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۸۴۰

کاهش ۱۰ درصدی جرائم با اجرای طرح های پلیسی در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی، در «همایش پشتیبانی‌ها و مانع زدایی از مأموریت فی مابین» با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، اظهار کرد: هر چه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی، نزدیک تر، هماهنگ‌تر و درک متقابل تر و درست تری داشته باشند، محصول آن آرامش و امنیت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این همایش و هم اندیشی، ارتقا هماهنگی و تعامل پلیس با دستگاه قضائی و موضوع انتخابات و همچنین برقراری ارتباط الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضائی است، گفت: روزانه حدود ۳۵۰۰ پرونده در رده‌های انتظامی تشکیل و بین ۱۵ تا ۲۰ هزار مراجعه به رده‌های انتظامی داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در حال ایجاد ارتباط الکترونیکی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی هستیم که این اقدام برای نخستین بار در پایتخت در حال انجام است که به طور حتم به سلامت، سرعت، دقت و کیفیت کار خواهد افزود و گام بلندی در رسیدگی به کار مردم خواهد بود.

رحیمی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد پرونده‌های ارجاع داده شده به قوه قضائیه از نیروی انتظامی است و روزانه حدود ۱۰۰ هزار عملیات ۱۱۰ در پایتخت انجام می‌شود، بیان داشت: نیروی انتظامی در تهران بزرگ مجاهدانه، صادقانه و با تمام وجود پای کار ایستاده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف رعد پلیس پیشگیری، طرح کاشف پلیس آگاهی، طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر و…، بیان داشت: این طرح‌ها به صورت ابتکاری برای نخستین بار در پلیس پایتخت انجام شده است که محصول این طرح‌ها کاهش حدوداً ۱۰ درصدی جرایم در چند سال اخیر در پلیس پایتخت است.

کد خبر 5233703 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت پیشگیری از وقوع جرم دستگیری انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش روز دختر ویروس کرونا وضعیت معابر صنایع دستی سازمان محیط زیست گردشگری پیش بینی وضعیت هوا بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر