Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@15:56:43 GMT

سیمون کیائر؛ کاپیتان دانمارک، فرشته نجات اریکسن

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۴۱۸۰

سیمون کیائر؛ کاپیتان دانمارک، فرشته نجات اریکسن

عملکرد عالی سیمون کیائر، کاپیتان دانمارک، زمانی که کریستین اریکسن دچار ایست قلبی شده بود، نقشی پررنگ در نجات جان این بازیکن داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ایست قلبی کریستین اریکسن در بازی دانمارک برابر فنلاند، جهانی را در شوک فرو برد اما سیمون کیائر توانست بدون از دست دادن کنترل و دستپاچگی در خطیرترین لحظات خود را بالای سر اریکسن برساند، اجازه ندهد ستاره بیهوش دانمارک با بلعیدن زبانش دچار خفگی شود و پس از رسیدن تیم پزشکی، پیش همسر گریان و نگران اریکسن رفت و به او دلداری و قوت قلب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پزشکانی که به کمک کریستین اریکسن در زمین چمن استادیوم کپنهاگ آمدند، زندگی این ستاره دانمارکی را نجات دادند. در این میان سیمون کیائر، کاپیتان دانمارک نیز چهره ای تاثیرگذار در نجات اریکسن بود که با اعمال خود معنای تازه ای از بستن بازوبند کاپیتانی به بازو را به نمایش گذاشت.

به محض اینکه اریکسن به زمین افتاد، کیائر پست خود در میانه میدان را رها کرد و به سوی هم‌تیمی خود دوید. کیائر تا زمان رسیدن تیم پزشکی دو اقدام بسیار مهم و حیاتی انجام داد؛ اول اینکه اجازه نداد اریکسن که هشیاری خود را از دست داده بود زبان خود را ببلعد و راه تنفس او را باز نگه داشت. دومین اقدام حیاتی کاپیتان دانمارک این بود که بدن اریکسن را طبق پروتکل های کمک های اولیه در حالت درستی قرار داد تا تیم پزشکی از راه برسند.

 

 

حتی با رسیدن تیم پزشکی و حین انجام اقدامات لازم برای حفظ جان اریکسون، کیائر حاضر نشد چشم از هم‌تیمی خود بردارد و در حالی که تمام بازیکنان دانمارک بازو به بازوی یکدیگر در حالی که پشت خود را به اریکسن کرده بودند دیواری حفاظتی دور او و تیم پزشکی تشکیل داده بودند، کیائر بر خلاف دیگران رو به اریکسن ایستاده بود و بدون از دست دادن خونسردی پیشرفت اوضاع را زیر نظر داشت.

 

 

یکی دیگر از اقدامات زیبا و انسانی کاپیتان دانمارک وقتی بود که همسر ترسیده و گریان اریکسن به زمین آمد. کیائر به همراه کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارک، همسر دوست و هم‌تیمی خود را تنها نگذاشتند و تمام مدتی که تیم پزشکی مشغول احیای اریکسن بود، به او دلداری و قوت قلب دادند.

روز گذشته سرنوشت خواست که کیائر در نجات جان دوست و هم‌تیمی و رقیب خود سهیم باشد، چرا که این دو در دو تیم تیم رقیب همشهری میلان بازی می کنند؛ کیائر در میلان و اریکسن در اینتر. اما وقتی زندگی در معرض خطر باشد، رقابت معنایی ندارد.

تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن سیمون کائر یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن یورو 2020 کاپیتان دانمارک کریستین اریکسن سیمون کیائر تیم پزشکی هم تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟

ساوتهمپتون و لیدزیونایتد این فرصت را دارند تا مثل لسترسیتی، بلافاصله به لیگ برتر برگردند. 

طرفداری | با پایان مسابقات فصل 24-2023 چمپیونشیپ، لسترسیتی و ایپسویچ تاون به‌عنوان قهرمان و نایب‌قهرمان موفق شدند به لیگ برتر انگلیس فصل 25-2024 صعود کنند.

تکلیف سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر از طریق مسابقات پلی‌آف مشخص می‌شود. تیم‌های سوم و ششم به همراه تیم‌های چهارم و پنجم چمپیونشیپ به‌صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند. تک بازی فینال‌گونه در ومبلی بین برنده این دو جدال، سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس را مشخص می‌کند. 

تیم‌های لیدزیونایتد، ساوتهمپتون، وست برومویچ و نوریچ سیتی توانستند رتبه‌های سوم تا ششم را مال خود کنند و به پلی‌آف راه یابند؛ تیم‌هایی که همگی طی سال‌های اخیر حضور در لیگ برتر را تجربه کرده‌اند. 

در لیگ برتر انگلیس نیز سقوط شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ قطعی شده و تیم‌های برنلی و لوتون تاون نیز در منطقه سقوط قرار دارند. سقوط برنلی نیز تقریبا قطعی است اما فاصله لوتون تاون و ناتینگهام فارست در دو بازی به پایان فصل، تنها سه امتیاز است. 

برنامه پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس دور رفت پلی‌آف: نوریچ سیتی - لیدزیونایتد؛ یک‌شنبه 23 اردیبهشت، 14:30 به وقت تهران دور رفت پلی‌آف: وست برومویچ - ساوتهمپتون؛ یک‌شنبه 23 اردیبهشت، 16:45 به وقت تهران دور برگشت پلی‌آف: لیدزیونایتد - نوریچ سیتی؛ پنج‌شنبه 27 اردیبهشت، 22:30 به وقت تهران دور برگشت پلی‌آف: نوریچ سیتی - لیدزیونایتد؛ جمعه 28 اردیبهشت، 22:30 به وقت تهران فینال ومبلی؛ یک‌شنبه 6 خرداد

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • امام فرشته‌ها کیست؟! + فیلم
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد