Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@17:18:02 GMT

پاداش 30 میلیونی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۴۲۰۰

پاداش 30 میلیونی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال کشورمان از 3 دیدار ابتدایی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 9 امتیاز کسب کرده و موفق به شکست هنگ‌کنگ، بحرین و کامبوج شده و تا پیش از مرحله نهایی تنها یک دیدار حساس و مهم مقابل عراق در پیش دارد که این مسابقه روز سه شنبه برگزار می‌شود.

مسئولان فدراسیون فوتبال در راستای افزایش روحیه به کادر فنی و بازیکنان پیش از شروع بازی‌ها به آنها وعده پاداش داده و بعد از 3 بازی ابتدایی بلافاصله پاداش مد نظر را به حساب بازیکنان واریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال برای هر پیروزی تیم ملی مقابل رقبا مبلغ 30 میلیون تومان به حساب کادر فنی و بازیکنان واریز کرده است که البته به این پاداش‌ها رقمی از سوی وزارت ورزش اضافه شده است.

به این ترتیب به جز پاداش فدراسیون برای هر مسابقه، وزارت ورزش برای هر 2 دیدار مهم مقابل بحرین و عراق  رقمی معادل 70 میلیون تومان برای هر بازیکن را در نظر گرفته است که با احتساب پاداش فدراسیون هر بازیکن و کادر فنی برای بازی با بحرین و عراق یکصد میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.همچنین در صورت صعود تیم ملی به مرحله بعد پاداشی کلی برای ملی‌پوشان حدود 100 الی 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده به آنها پرداخت خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در صورت برتری مقابل عراق به عنوان تیم اول گروه C مسابقات از مرحله پیش مقدماتی راهی مرحله نهایی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون کامبوج میلیون تومان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.

برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

کد خبر 6088858

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست