Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از اقوام و مذاهب ساکن گلستان خواست همچون گذشته انتخابات ۱۴۰۰ را جدی گرفته و با مشارکت گسترده خود بهترین فرد را برای اداره کشور انتخاب کنند.

رییس ستاد انتخابات همتی در گلستان به برگزاری مناظره های انتخاباتی اشاره کرد و گفت : در چند مناظره با ارائه اطلاعات جامع از سوی نامزدها اطلاعات خوبی به دست مردم رسید که دقت در سخنان نامزدها و بررسی صحت و سقم آن کار انتخاب فرد اصلح را برای مردم آسان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی به دیدگاه های اقتصادی عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: وی به دلیل برخورداری از تحصیل دانشگاهی رشته اقتصاد و سابقه فعالیت اجرایی در مجموعه های مهم و حساس اقتصادی کشور از جمله بانک مرکزی، اشراف کاملی به اوضاع ایران و منطقه دارد و با برنامه های جامع به دنبال برون رفت کشور از شرایط دشوار فعلی است.

وی ادامه داد: تعامل با کشورهای دنیا به خصوص همسایگان، به ثمر رسیدن برجام، رفع موانع تجارت برون مرزی و استفاده از همه ظرفیت های کشور برای گذر از روزهای سخت و رسیدن به توسعه، از جمله اولویت های آقای همتی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است.

رییس ستاد انتخابات همتی در گلستان به بیان برخی دیدگاه ها مبنی بر تحریم انتخابات اشاره کرد و گفت: این نظر تضاد کاملی با مفهوم دموکراسی دارد و نباید به خاطر برخی مشکلات و موانع، با صندوق رای به عنوان نماد مشارکت در تعیین سرنوشت قهر کرد.

احمدی ادامه داد: دشمنان و اپوزیسیون به دلیل مخالفت ذاتی با نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی خواهند و نمی توانند حضور پرشور مردم در پای صندوق رای را تحمل کنند اما از طرف دیگر برخی طرفداران و رقبای نامزدهای انتخابات فعلی نیز می دانند که حضور بیشتر مردم، آرای خاکستری را به نام رقیب در صندوق ریخته و آنان را از پیروزی احتمالی دور خواهد کرد و به همین دلیل مشکلی با کاهش انگیزه مردم و مشارکت حداقلی در انتخابات ندارند.

وی در ادامه به برنامه همتی برای گلستان اشاره کرد و گفت: این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شناختی کاملی از گلستان دارد و یکی از برنامه های وی استفاده از ظرفیت کشاورزی، گردشگری، اقوام و مذاهب برای توسعه آن است.

رییس ستاد انتخابات همتی در گلستان به برخی بداخلاقی های انتخاباتی مانند پاره کردن بنرهای تبلیغاتی همتی در گرگان اشاره کرد و گفت که این مجموعه برنامه‌ای برای پیگیری قضایی این اتفاقات ندارد اما امیدوار است در روزهای منتهی به انتخابات از حجم این کارها کاسته شود.

احمدی همچنین گفت که در حال حاضر ستاد انتخاباتی همتی در همه شهرستان های گلستان فعال بوده و اغلب برنامه های خود را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دنبال می کند.

وی همچنین از احتمال حضور همتی برای سفر انتخاباتی به گرگان و سخنرانی در جمع هواداران در ورزشگاه آزادی گرگان خبر داد.

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در گلستان آمادگی دارد اخبار، مصاحبه و همایش های دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را نیز منعکس کند.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۸ هزار نفری گلستان افزون بر یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

مشارکت مردم گلستان در آخرین انتخابات برگزار شده در سال ۹۸ برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزون بر ۵۸ درصد بود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استان گلستان گرگان مشارکت انتخاباتی گلستان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استان گلستان گرگان انتخابات ۱۴۰۰ استان گلستان گرگان مشارکت انتخاباتی گلستان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت ستاد انتخابات سیزدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد

مهرداد لاهوتی منتخب مردم شهرستان لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در صدا وسیمای مرکز گیلان با مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگوکرد.

مهرداد لاهوتی در این دیدار ضمن قدردانی از ابتکارعمل رسانه ملی در ایجاد کانال‌های تلویزیونی و افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ، از صدا و سیما خواست مثل همیشه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در حل مشکلات استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی از جمله محصولات استراتژیک استان همچون برنج، چای و ابریشم یاری کند.

منتخب مردم لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره دغدغه‌های مردم استان و شهرستان لنگرود در سه بخش کشاورزی، برنج، چای و ابریشم افزود: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برنج، باغ‌های چای و توت به علت حمایت نکردن کشاورزان، واردات بیش از حد این محصولات، نبود سد‌های کافی و مدیریت ضعیف منابع آبی در فصل بارش ها، بخشی از مشکلات استان و شهرستان است.


وی همچنین به کم توجهی به صنایع در گیلان از جمله صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: تکمیل بندر گردشگری شمال کشور در چاف و چمخاله و بهره برداری از تله کابین لنگرود می‌تواند در اقتصاد استان اثر گذار باشد.

مهرداد لاهوتی مهاجرت به گیلان را از دیگر موارد مهم و قابل توجه دانست وافزود: با توجه به مهاجرت پذیر بودن گیلان باید در فراهم کردن زیر ساخت‌های استان تجدید نظر کرد تا در آینده مردم دچار مشکل نشوند.

مهرداد لاهوتی همچنین حل تداخل زمین‌های مردم با دولت ، در چاف و چمخاله و بخش اطاق ور لنگرود را از دیگر دغدغه‌های این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و راهکار‌های حل آن را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد گفت: از صدا و سیمای گیلان هم به عنوان حلقه واسط بین حاکمیت و مردم می‌خواهیم مثل همیشه با تولید برنامه‌های مختلف ما را در رسیدن به اهداف یاری کنند تا مشکلات مردم این استان کشاورزی را حل کنیم.


مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه صداوسیما، صدای مردم به مسئولان است، گفت: هم اکنون برنامه‌های خبری و تولیدی بسیاری با رویکرد حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها در این مرکز در حال تولید و پخش است و برنامه‌ی جدید تلویزیونی «پاسخ» با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از مسئولان که هر چهارشنبه ساعت ۳۰: ۲۱ از شبکه باران پخش می‌شود از جمله این برنامه هاست.

تقی ربانی انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات همه‌ی شهرستان‌ها از جمله لنگرود با رویکرد «عدالت گستری»، «هویت محوری» و «شتاب دهی در پیشرفت» را از برنامه‌های الویت دار این مرکز و سازمان عنوان کرد و افزود: برای ادامه این روند و پخش این برنامه‌ها از قاب شبکه استانی و شبکه‌های ملی ، استقبال و اعلام آمادگی می‌کنیم.

مهدی محمودی معاون خبر صدا وسیمای مرکز گیلان هم در این نشست، توجه به حل مشکلات بخش کشاورزی و پیگیری دقیق و کارشناسانه آن را از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: با تولید و پخش خبر و گزارش در بخش‌های مختلف استان و کشور در تلاش هستیم تا مسائل استان را با کمک مسئولان با محوریت خودکفایی در تولید حل کنیم و شاهد صادرات انواع محصولات تولیدی استان در بازار‌های دیگر کشور‌ها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا