Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم رونمایی از کتاب «النهایة فی مجرد الفقه و الفتاوی» با بیان اینکه دهه کرامتی فرصتی برای تکریم اهل‌بیت (ع) است،عنوان کرد: همه تکریم‌ها به مصیب‌ها خلاصه نمی‌شود و ما با سهیم بودن در شادی اهل‌بیت (ع) می‌توانیم تکریم آن بزرگواران را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به مصادیق شادی درست باید برای مردم تبیین شود، بیان کرد: یکی از مصادیق رسیدن به شادی اهل‌بیت (ع) برگزاری مراسم جشن و بیان کلام اهل‌بیت (ع) است.

آیت الله سعیدی معرفی این کتاب فقهی را یک دستاورد برای حوزه‌های علمیه دانست ویادآورشد: حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی باید از روشنفکری برخوردار باشد و از آسیب‌های روشنفکری جدید پرهیز کنند.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی رفیعی‌پور مدیر مؤسسه امام هادی علیه‌السلام با بیان اینکه این اثر کرانسنگ نوشته شیخ طوسی بوده که بیش از ۱۳ سال فعالیت پژوهشی در مورد آن کار شده است، عنوان کرد: روایات این کتاب با روایات اهل‌بیت (ع) تطبیق داده شده و کار را برای فق‌ها آسان کرده و در جامعه فقهی و حدیثی کشور مورد استفاده‌های مختلف قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: این اثر در بردارند یک دوره فقه امامیه است که سالیان متمادی متن دروس حوزه‌های علمیه بوده است.

آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید جهان شیعه در یک پیام تصویری از تلاش دست‌اندرکاران مؤسسه امام هادی علیه‌السلام برای تهیه این کتاب تقدیر کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونمایی کتاب دهه کرامت اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا