Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@03:11:47 GMT

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۴۶۱۵

اعضای تیم ملی فوتسال ایران واکسن کرونا دریافت کردند

واکسیناسیون کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال امروز در کمپ تیم‌های ملی انجام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با تلاش و پیگیری‌های رییس فدراسیون فوتبال و هماهنگی‌های صورت گرفته توسط دکتر امین نوروزی، مشاور پزشکی عزیزی خادم و نیز همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین روز از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال از ساعت ١٢ امروز (یکشنبه ٢٣ خرداد) واکسن کرونا به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال در کمپ تیم‌های ملی تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله واکسیناسیون بازیکنان، مربیان و عوامل تیم ملی فوتسال صورت گرفت.

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است